Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solanna
Jag testade att knyta på ryggen i långsjal och x-omslut när Dante var 3 månader och jag började bära honom regelbundet när vi var hemma från ca 5 månader. Utomhus bar jag på ryggen från att han var drygt 8 månader och då oftast i MT eftersom den är mindre lätt att trassla ut armarna ur.
Av corona
Ah! Tack för alla era svar!!
Har funderat på att testa att bära på ryggen, men det har inte blivit av...känns så knepigt att få upp honom rätt och "knäppa ihop" utan att riskera allas vår säkerhet :oops:

Får ta hjälp av sambon till en början tror jag... :)
Av anna m
corona skrev:Ah! Tack för alla era svar!!
Har funderat på att testa att bära på ryggen, men det har inte blivit av...känns så knepigt att få upp honom rätt och "knäppa ihop" utan att riskera allas vår säkerhet :oops:

Det är inte alls knepigt och är du orolig för att tappa honom så stå över något mjukt först och framför en spegel.
Användarens profilbild
Av jazoo
anna m skrev:
corona skrev:Ah! Tack för alla era svar!!

Det är inte alls knepigt och är du orolig för att tappa honom så stå över något mjukt först och framför en spegel.
Ett tips om du är ute och känner dig lite osäker är att ställa dig bredvid en bil och använda rutorna som spegel - så ser du vad du håller på med!

Och det kommer att gå finfint! Ryggbärning är väldigt praktiskt när barnen blir större och tyngre, och inte minst vill vara med och se mer. Även om jag fortfarande tycker att magen är mysigare. ;)

Lycka till!

PS Första ryggknytet var väl vid 3 månader. Regelbundet från ca 6 mån. Tror jag... :roll:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Vidar var nästan 2 månader första gången. Andra gången åkta han igår. Då passade han på att kräka mig i nacken.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
3-4 månader inomhus. Utomhus kanske 8 mån, minns inte riktigt :roll:
Av avon
Första gången jag fick upp henne på ryggen var hon 5 månader. Nu är hon 7 månader och jag bär henne mer och mer på ryggen.
Av corona
Igår var det premiär!!

Jag surfade in på SB för att se hur man får upp bullen på ryggen.
Kopplade sedan på mig (den lånade...jag måste verkligen köpa en egen snart!!) Patapumen.
Gick in i sovrummet och ställde mig över sängen för säkerhets skull och lyckade sedan sätta sonen på ryggen och spänna fast selen!! :vågen:

Det var nog det jag var mest osäker inför; "uppsättandet & nedplockandet", men det gick ju galant!! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
corona skrev:Igår var det premiär!!

Jag surfade in på SB för att se hur man får upp bullen på ryggen.
Kopplade sedan på mig (den lånade...jag måste verkligen köpa en egen snart!!) Patapumen.
Gick in i sovrummet och ställde mig över sängen för säkerhets skull och lyckade sedan sätta sonen på ryggen och spänna fast selen!! :vågen:

Det var nog det jag var mest osäker inför; "uppsättandet & nedplockandet", men det gick ju galant!! :D
Det låter ju kanon! Grattis! :tumsup: :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?