Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av elisabet
Låter bekant. Min BVC-sköterska tittar besvärat åt andra hållet när jag tar av mig sjalen...men då jag var ung och dum och Maria 2 mån och jag kom med BB-sele då hade hon massor av positiva kommenterer :?

Men det mest överaskande och glädjande tycker jag är alla äldre som kommer fram och säger snälla och positiva saker som "där sitter du väl förträffligt bra lilla vän hos mamma" osv :D
Användarens profilbild
Av Freyja
Åh, såna kommentarer gör en så glad! :D

Trist bara att inte de andra mammorna ville inse alla positiva saker med att bära i sjal! :?

Ofta när jag ser folk med BB numer så vill jag nästan gå fram och säga -Men att ni inte bär i sjal istället!!!! he,he
Användarens profilbild
Av bellisbella
dryas skrev:Åh, såna kommentarer gör en så glad! :D

Trist bara att inte de andra mammorna ville inse alla positiva saker med att bära i sjal! :?

Ofta när jag ser folk med BB numer så vill jag nästan gå fram och säga -Men att ni inte bär i sjal istället!!!! he,he
:D Hihi, när jag var på barnens hus sist bar jag lillen i sjal, han hade det jättemysigt - som vanligt :heart: - Iaf, där stod ett par i väntans tider :babysits: och var i köpartagen på en BB, försäljaren höll på med sitt säljprat. De tittade väldigt nyfiket på mig med sjalen! synd att jag är så blyg :oops: , annars hade jag övertalat dom bort från BB och sagt åt dom att sjal är bra mycket trevligare! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?