-  sön apr 01, 2007 22:21

Låter bekant. Min BVC-sköterska tittar besvärat åt andra hållet när jag tar av mig sjalen...men då jag var ung och dum och Maria 2 mån och jag kom med BB-sele då hade hon massor av positiva kommenterer  

Men det mest överaskande och glädjande tycker jag är alla äldre som kommer fram och säger snälla och positiva saker som "där sitter du väl förträffligt bra lilla vän hos mamma" osv

Men det mest överaskande och glädjande tycker jag är alla äldre som kommer fram och säger snälla och positiva saker som "där sitter du väl förträffligt bra lilla vän hos mamma" osv

född 20/3 -06 Hoppas få bära ännu ett underverk i; Didymos Elisa
 född 20/3 -06 Hoppas få bära ännu ett underverk i; Didymos Elisa 

och var i köpartagen på en BB, försäljaren höll på med sitt säljprat. De tittade väldigt nyfiket på mig med sjalen! synd att jag är så blyg
  och var i köpartagen på en BB, försäljaren höll på med sitt säljprat. De tittade väldigt nyfiket på mig med sjalen! synd att jag är så blyg  , annars hade jag övertalat dom bort från BB och sagt åt dom att sjal är bra mycket trevligare!
 , annars hade jag övertalat dom bort från BB och sagt åt dom att sjal är bra mycket trevligare!  

- By Aspasia
 - By Aspasia