Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Vad härligt! Kom bara ihåg att avlägga rapport när den är inhandlad och klar! :lol:
Användarens profilbild
Av Helma
:D Vilken lycka! Jag bidar min tid här hemma, ska sätta in stöten någon dag, vill ha en ny sjal jag med...
Användarens profilbild
Av jag71
Om jag bara kunde få min till att säga likadant. Har för mig att sist var det en ut innan en ny skulle få komma in. Efter det har jag köpt en sjal i julklapp till mig från små snuttorna och så har jag fått en sjal av min mamma så... jag vet inte hur jag ska få honom att förstå att jag verkligen "behöver" en sjal till.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
:rofl: :vågen:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
En liten fundering bara:

Frågar era män ER på samma sätt när de ska köpa nya saker? Är det så att ni har delad ekonomi, så var och en har sina egna pengar att handla för? Eller har ni gemensam ekonomi och diskuterar alla typer av inköp (förutom kanske mat och sådana basvaror)?

Jag är bara nyfiken!

Vi har det ju rätt gott ställt, och handlar friskt :oops: . Men iom att vi har pengar så behöver vi inte be om "lov" (klart att vi diskuterar ev dyrare inköp, som om det behövs en ny skärm till datorn, eller kanske en ny dator). Men sjalar köper och säljer jag helt efter eget huvud :wink:
Användarens profilbild
Av annemi
Åhh härlig man du har :tumsup:

Min make har nu konstaterat att han har ingen koll på vilka sjalar jag har.
Och nu när vi kommer åka till landet så måste jag ju ha en (eller några) där oxå :wink: Det tyckte han var helt ok :tumup:

EmilsMamma ; Vi har gemensam ekonomi och nä vi frågar inte varann om allt så länge det inte är dyrare grejer. Sjalar köper jag om jag vill, det är nog mest jag själv som drar i bromsen och tycker att "inte kan jag väl köpa en till!" men så gör jag det ändå efter ett tag :oops:
Användarens profilbild
Av Annika80
Oj oj! vart hittade du honom? Tja iför sig brukar jag inte fråga innan jag köper :oops: , men nu äger jag ju inte ens en riktig sjal, lade ner det för att jag inte orkade böka, men blir sugen på en sjal nu till sommaren.
man kan väl inte överleva med bara 2 MT, en ringsjal och en Ergo, eller?
Användarens profilbild
Av Gerda
Får jag låna din man och gnugga lite på min?! ;-)
Helbra!!!

Nåja, min är också snäll - har ju köpt 3 grejer på en månad - vi hade ju kommit överens om EN bärdon (det var innan jag blev vettig)... Men jag får fortfarande lite skuldkänslor fast han vetat om köpen. :oops: :oops:
Användarens profilbild
Av Crappy
Jag brukar informera min man när jag bestället/köpt en ny sjal. Han vet att jag är väldigt ekonomisk eftersom att vi snålar på föräldradagar. Han vet också att sjaltiden är väligt begränsad, små mys-gossar :heart: blir fort stiliga män som mamman absolut inte orkar bära på. Även om min man är nöjd med sin sele och MT vet han att jag använder mina bärdon för att de är praktiska men även som associar. Han är själv väldigt fåfäng :wink: därför har han viss förståelse.

Grattis till er som också har förstående män :vågen:
......till er med krongliga män, stå på er! En dag blir de upplysta :wink:
Senast redigerad av Crappy den tor mar 29, 2007 14:25, redigerad totalt 1 gånger.
Av MammaTess
Finns det verkligen sådana män???
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Underbar man!! ja håll honom hårt! =)
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jag tror Iris är din sommarsjal! :D Hon är min iaf. fast nu är jag sugen på snyggo-Lars, kan inte du köpa den till mig?? :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
EmilsMamma skrev:En liten fundering bara:

Frågar era män ER på samma sätt när de ska köpa nya saker? Är det så att ni har delad ekonomi, så var och en har sina egna pengar att handla för? Eller har ni gemensam ekonomi och diskuterar alla typer av inköp (förutom kanske mat och sådana basvaror)?

Jag är bara nyfiken!

Vi har det ju rätt gott ställt, och handlar friskt :oops: . Men iom att vi har pengar så behöver vi inte be om "lov" (klart att vi diskuterar ev dyrare inköp, som om det behövs en ny skärm till datorn, eller kanske en ny dator). Men sjalar köper och säljer jag helt efter eget huvud :wink:
Emils mamma, vi handlar också det vi vill ha, ner inte om lov. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?