Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av JeanneDArc
jag tror också på okunskap... min farmor var väldigt orolig tills hon såg på när jag knöt den. Då förstod hon och sa förvånat " där kommer hon ju aaaldrig trilla ner från..."
Användarens profilbild
Av Suskiv
JeanneDArc skrev:jag tror också på okunskap... min farmor var väldigt orolig tills hon såg på när jag knöt den. Då förstod hon och sa förvånat " där kommer hon ju aaaldrig trilla ner från..."
Tyvärr verkar BVC inte lära sig det. Hon ska gämt dit och hålla under när jag knyter loss eller fast vidar.
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
Linnea skrev: jag kan bli lite irriterad över att alla ska hjälpa till jämt när jag knyter, främmande människor som kutar fram och börja dra i ändar och linda lite som de tycker :x
:siishah: Var då? Blir ju helt chockad!
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
ja det där med folk som vill hjälpa till är svårt.. det är ju inte så kul att verka otrevlig och säga ifrån när någon vill vara snäll och hjälpa. Fast irriterande är det-
Användarens profilbild
Av Picea
Jag tror också på övertro till teknik. Jag att folk är överdrivet negativa för att de inte vill känna sig blåsta på känslan av det förträffliga i att inneha dyr, tekniskt avancerad utrustning. Besegrade av en tygbit, liksom, det kan man ju inte acceptera!
Användarens profilbild
Av Siena
en tjej här på jobbet såg lite på sb, jag visade foton på sonen, och hon tyckte det hela verkade lite farligt ur säkerhetssynpunkt. Jag var snabb och fråga vad det var som var osäkert enligt henne och hon trodde att tyget kunde spricka! Den aspekten hade jag aldrig tänkt på! Jag förklarade såklart för henne att det inte är en risk, att tygerna är testade :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?