Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Jag hade två :-D Men så här i efterhand kan jag erkänna :oops: att vi klarat oss med en... Jag använde mest den ena - sedan gick jag över till vävd sjal (men det är klart jag alternerade med en Ergo, några olika ringsjalar, min Bebina stjärntecken, en Meitai osv.) Jag hade helt klart andra alternativ, när trikåsjalen var i tvätten :lol:

Jag tycker dock att trikåsjal är överlägset mysigast för den första tiden! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag som inte är så superförtjust i trikå säger att en trikå räcker. Varva med vävd istället.
Användarens profilbild
Av Lumlum
ninen skrev: Jag skulle köpt en trikå och en gås som man kan ha när den andra tvättas, och sen i sommar.
Så gjorde jag och det fungerade lysande! :D
Användarens profilbild
Av Vida
ninen skrev: Jag skulle köpt en trikå och en gås som man kan ha när den andra tvättas, och sen i sommar.

:iagree:
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag hade två trikå men använde bara favoriten och varvade med vävd ibland. Har man lite annat att bära i också tycker jag att det räcker med en trikå.
Användarens profilbild
Av Crappy
Jag klarade mig på 1 trikåsjal men Stig kräktes inte. Så mysigt med trikåsjal :heart:
Användarens profilbild
Av lindamarie
Jag hade bara en trikå en moby wrap. Nu så här i efterhand hade jag nog önskat att jag hade haft en sino också. Mobyn är ju jätte fin och gosig tycker jag men i bland kändes den lite föör varm. (Sen så kräktes ju Frode hela tiden och det var inte lätt att tvätta sjalen eftersom han bara ville bli buren iden hela tiden.)
Av Siri
Varför gillar ni inte trikåsjalar?

(Jag funderar på sjalar, har inga än,,,)

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?