Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bär era män i bärdon?

Ja, ofta
49
29%
Ja, mer än mig tom
13
8%
Ja, ibland
71
42%
Nja, han har provat!
27
16%
Nej aldrig i livet
9
5%
Jag är en sjalpappa som bär
2
1%
Jag är en sjalpappa som inte bär men hänger här ändå!!
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av Isanna
När vi är hela familjen så är det jag som bär, men när D är hemma med Isa så bär han när han behöver det. Det är så mysigt att se!
Användarens profilbild
Av Lumlum
Provat har han gjort, men det är också allt. :roll:
Av surftrollet
Ja, ibland.

Det lär dock bli mer framöver, eftersom han sagt att vi ska göra oss av med vagnen, samtidigt som han börjar vara hemma lite mer om en vecka så då behöver han använda bärdon för att alls komma ut. :D
Användarens profilbild
Av cutypie
Ja, ofta.

När maken är hemma då bär han också barnen.
Han bär E till sömnen varje kväll.
Användarens profilbild
Av Elin G
Ja, ofta. Han bär Nemo till sömns nästan varje kväll och ibland bär han ute på dagarna också, men det var mer när Nemo var mindre.
Användarens profilbild
Av Eulalia
Ja, ibland :) . Han gillar sjalen men vill ogärna använda den ( sätta den på sig) när inte jag är med och hjälper honom. Är han ensam med Lillebror bär han i BB... :? .
Användarens profilbild
Av mama sara
ja, ibland. Han schockar mig ju ibland med att faktiskt inte ta av sig sjalen om jag sveper in honom o knallan, men nu med vår nya ergo så har han helt frivilligt nattat henne o även bara gosat. jag tror att det blir mer o mer! :heart:
Användarens profilbild
Av sacha42
Han bär ibland :D
Användarens profilbild
Av Annaklumpen
Min man bär ofta när han är hemma. Sammantaget bär ju jag mer - eftersom jag är hemma med lillgumman om vardagarna. Men om vi går ut alla tre ihop så vill maken alltid bära, och han har henne ofta i ringsjal här hemma. De har det jättemysigt ihop!
Användarens profilbild
Av iko
Jag bär, och har nog burit mest av oss. Nu är det definitivt jag som bär mest, eftersom det inte blir så värst mycket mer är turen till dagis i ringsjal på morgonen (hem vill han oftast gå själv).
Av JoJsMamma
Han bär så gärna! :)
Användarens profilbild
Av miriel
Jag svarade "ja, ofta" då vi har burit lika mycket (när sjalbarnet ville bli buret :roll: )
Just nu bärs det ju inte mycket alls, men skulle det råka bli ett sjalbarn till så skulle sambon garanterat bära lika mycket som jag. :D
Användarens profilbild
Av solanna
När Dante var nyfödd turades vi om att bära honom i Mobyn under hela sommaren. Framåt höstkanten när han började jobba och jag var helt föräldraledig var det förstås jag som bar mest och det var även då jag köpte upp mig på lite fler sjalar och så småningom sydde en MT. Maken fortsatte dock att bära en hel del och har testat alla våra sjalar och selar.

Nu har han till och med en egen ringsjal i färgen svartpeppar eftersom han inte gillade min salsa och bär annars helst i MTn. Han är ju föräldraledig sgs på heltid nu så då blir det ju ganska mycket bärande för hans del, mer än för mig faktiskt, men jag försöker ta igen det på helgerna. ;-)
Användarens profilbild
Av Cayenne
Jag svarade ja, ibland. Eftersom vårt sjalbarn är 2 år, så bärs det inte ofta av någon här numera. Han bar henne i sjal idag när hon bad om det.
Användarens profilbild
Av sunne2005
Andreas bär dagligen. Hilma sover gärna middag på pappas mage dagar när han inte jobbar. Mest bärs i Ergon men han har även en hoppe kapstad.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?