Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Elwi skrev:
mammahappy skrev:Och ett litet "tillägg"
Jag har mycket bra packmaterial hemma och har ju "vanan" inne så kan även tänka mig att fixa med coopen igen.
Å kanske kan "fjäska" lite med shane att vi kan få ett ganska så bra pris även om det inte blir lika många som vid dom förra "cooperna" iom att vi beställt så många väskor av honom redan.
Men vill Elwi gärna göra det så får hon självklart det!

Åh nej... vill du så kliver jag gärna åt sidan!!!
Visste inte att du orkade beställa igen (hörde att du gjort det tidigare)
Men ska vi kolla hur många som vill beställa först??

//Helena
Jo jag kan gärna fixa det igen. Har ju som sagt "vanan inne".
Å sen har ju jag haft kontakt med Shane innan så förhoppningsvis kanske han kan lämna nån mer "rabatt" eller så.
Men visst är det ju bra att kolla hur många intresserade det är först.
Blir det över 20st å vi får samma prisförslag som sist så blir det c:a 75:-/väska.
Å så tillkommer ju frakten å så en liten paketeringskostnad på 2-3:- som "påsarna" som jag har att skicka dem i isåfall.
Minns inte riktigt nu hur mycket dom olika väskorna vägde. Men vet att det var samma pris vare sig det var en Large eller Small väska.
Men jag kan ju ta å "slänga iväg" ett mail till shane å höra lite vad det skulle kosta per väska beroende på hur många som beställs.
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
*censur* :wink:
Senast redigerad av Que Sera Sera den mån mar 05, 2007 00:05, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av solanna
Jag vill vara med och önskar mig en stor och en liten väska, båda svarta.
Användarens profilbild
Av solanna
mammahappy skrev: Men jag kan ju ta å "slänga iväg" ett mail till shane å höra lite vad det skulle kosta per väska beroende på hur många som beställs.
Det låter väl som en bra början :D Nu står ju dollarn ganska lågt också så vi borde kunna få ett bra pris mha det med.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ni som vill vara med.
Skicka mail till mig med er beställning.
Och skriv gärna er adress redan i mailet så återkommer jag med betalningsuppgifter på måndag eller tisdag
min mail är linda @ beavis 2000 . com fast utan mellanrum då!
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Jag har lite problem med min skötväska som är för enkelvagn att ha till tvillingvagnen.

Tror ni att denna går att lägga över handtagen och ha som skötväska? Den verkar ju rymma mycket. Det blir ju en del kläder och blöjor till två stycken.
Användarens profilbild
Av mammahappy
3-barns mor skrev:Jag har lite problem med min skötväska som är för enkelvagn att ha till tvillingvagnen.

Tror ni att denna går att lägga över handtagen och ha som skötväska? Den verkar ju rymma mycket. Det blir ju en del kläder och blöjor till två stycken.
Jag har haft min som skötväska på singelvagn i alla fall. Å tycker nästan att den hänger lite långt ner så nog skulle den kunna funka på en syskonvagn. Hur brett är styret så skulle jag kunna mäta å se om det skulle funka att hänga över stryret. För det är det som du tänkt göra eller?
Användarens profilbild
Av Annaklumpen
Ja, jag vill ju lätt vara med, de var ju skitsnygga ju! Skall bara tänka igenom detta med färgvalet... Svårt! Mammahappy - du kommer att få ett mail från mig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?