- mån feb 19, 2007 18:58
Å sen har ju jag haft kontakt med Shane innan så förhoppningsvis kanske han kan lämna nån mer "rabatt" eller så.
Men visst är det ju bra att kolla hur många intresserade det är först.
Blir det över 20st å vi får samma prisförslag som sist så blir det c:a 75:-/väska.
Å så tillkommer ju frakten å så en liten paketeringskostnad på 2-3:- som "påsarna" som jag har att skicka dem i isåfall.
Minns inte riktigt nu hur mycket dom olika väskorna vägde. Men vet att det var samma pris vare sig det var en Large eller Small väska.
Men jag kan ju ta å "slänga iväg" ett mail till shane å höra lite vad det skulle kosta per väska beroende på hur många som beställs.
Elwi skrev:Jo jag kan gärna fixa det igen. Har ju som sagt "vanan inne".mammahappy skrev:Och ett litet "tillägg"
Jag har mycket bra packmaterial hemma och har ju "vanan" inne så kan även tänka mig att fixa med coopen igen.
Å kanske kan "fjäska" lite med shane att vi kan få ett ganska så bra pris även om det inte blir lika många som vid dom förra "cooperna" iom att vi beställt så många väskor av honom redan.
Men vill Elwi gärna göra det så får hon självklart det!
Åh nej... vill du så kliver jag gärna åt sidan!!!
Visste inte att du orkade beställa igen (hörde att du gjort det tidigare)
Men ska vi kolla hur många som vill beställa först??
//Helena
Å sen har ju jag haft kontakt med Shane innan så förhoppningsvis kanske han kan lämna nån mer "rabatt" eller så.
Men visst är det ju bra att kolla hur många intresserade det är först.
Blir det över 20st å vi får samma prisförslag som sist så blir det c:a 75:-/väska.
Å så tillkommer ju frakten å så en liten paketeringskostnad på 2-3:- som "påsarna" som jag har att skicka dem i isåfall.
Minns inte riktigt nu hur mycket dom olika väskorna vägde. Men vet att det var samma pris vare sig det var en Large eller Small väska.
Men jag kan ju ta å "slänga iväg" ett mail till shane å höra lite vad det skulle kosta per väska beroende på hur många som beställs.
*Mammahappy*
Mamma till V Mars07 M Maj05 O Juli02
Bärdon:
Bebina Regnbåge, Lava ringis, Thai sari ringsjal, Angelpack LX sele, Ullsjalen, lotusblomma
http://www.magasinglag.se
Mamma till V Mars07 M Maj05 O Juli02
Bärdon:
Bebina Regnbåge, Lava ringis, Thai sari ringsjal, Angelpack LX sele, Ullsjalen, lotusblomma
http://www.magasinglag.se