Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
jag föredrar hoppe, didy eller stork. Men easy funkar med :D
Användarens profilbild
Av sacha42
vovvemor skrev:
Linnea skrev:
Pernilla J skrev:
Linnea skrev:nä easy är knappt bra till nåt utom ögonfröjd :wink:
Rakt på sak! Du är modig att säga så, mitt i en samling av easy-galningar! *respect* :wink:
8) jag darrade lite på handen när jag tryckte på skicka faktiskt :hide:
Jag förstår dig - det där är ju HÄDELSE!! :lol:

Här hemma är easy bäst till ryggknyt. Och alla andra knytningar också. (Det har gått så långt att jag inte ens vågar fundera på att köpa annat än easycare nästa gång heller - jag är så rädd att bli besviken och för fattig för att köpa fel, ge mig MOD någon!! :oops: )
Du får så gärna låna av mig och prova ju, vännen!!!!!
Användarens profilbild
Av naggie
Jennelii skrev:Min(a) gås!! :heart: Den är bäst bäst bäst!!
:shock: Skämtar du? Gåsen är ju helt omöjlig för mig. Hmmm, jag kanske behöver rådfråga nån klokare sjalvän om mina knytningar, jag kanske gör nåt tokigt.
Användarens profilbild
Av jag71
Hoppis London är bättre än Oslon. Norrskenet är ok fast bäst är min Elsa sjal (fast den kunde vart lite längre ca 10 cm) och då pratar vi bara ryggknytningar
Användarens profilbild
Av Jennelii
naggie skrev:
:shock: Skämtar du? Gåsen är ju helt omöjlig för mig. Hmmm, jag kanske behöver rådfråga nån klokare sjalvän om mina knytningar, jag kanske gör nåt tokigt.
Nä gåsen är underbar till ryggen, den bara knyter fast sig själv =) Jag brukar inte kunna bära på ryggen med sjalen för det bränner mellan skulderbladen efter en pyttestund men med gåsen kan jag bära läääänge, trots att Linus är stor (ju mindre kläder han har desto bättre så typ på sommaren..)

Här sover han som en gris när vi är på konsert vid havet...(ursäkta megastora bilden.. :oops: )
Bild
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag älskar min hoppe Panama till ryggen. Vi behöver den extra bredden för att tyget ska sitta bra över Hektors rygg. Tror nog att det är vår ultimata ryggsjal men det är nog för att den inte har något överflödigt tyg i svansen alls.
Vad sägs om en fika och lite knytövning någon dag? Jag är på inget vis expert och kan egentligen bara en ryggknytning ordentligt (men jag är en hejare på att fika) och så kan du prova mina didysar om de skulle fungera bättre.
Användarens profilbild
Av Blixa
Jennelii: Du är så j**kla snygg :shock:
Användarens profilbild
Av Gurli
naggie skrev:
Jag visar dig gärna allt jag kan :D

Själv anväder jag solen till allt. Jag är nämligen kär i den (tack Johanna). Men Evan (Didy) är faktiskt nästan bättre till ryggknyt. Lite stum, sträv och vacker.
Användarens profilbild
Av solanna
Jag tycker att det viktigaste är att sjalen inte är för lång. Min Easy 4,7 har för mycket tyg för att jag ska få till det bra på ryggen, men det skulle säkert gå bättre med en 4,2:a. Min Indio på 4,2 funkar nämligen mycket bra, men den är ju rätt tunn och elastisk den med.

Bäst på ryggen tycker jag dock att vår MT är alla kategorier. Så skönt med ett riktigt höftbälte som för ned tyngden där den ska vara och sedan en ryggplatta med remmar som Dante inte kan krångla ut armarna ur.
Användarens profilbild
Av naggie
Men Jenneli, man visar inte så fin bild på fantastisk ryggknyt med omöjlig sjal :this: :wink:
och så är du ju som vanligt skitsnygg på bild :mums:

Blixa och Gurli, I löööve you, låt oss långfika!
Användarens profilbild
Av vovvemor
sacha42 skrev:
vovvemor skrev:
Linnea skrev:
Pernilla J skrev:
Rakt på sak! Du är modig att säga så, mitt i en samling av easy-galningar! *respect* :wink:
8) jag darrade lite på handen när jag tryckte på skicka faktiskt :hide:
Jag förstår dig - det där är ju HÄDELSE!! :lol:

Här hemma är easy bäst till ryggknyt. Och alla andra knytningar också. (Det har gått så långt att jag inte ens vågar fundera på att köpa annat än easycare nästa gång heller - jag är så rädd att bli besviken och för fattig för att köpa fel, ge mig MOD någon!! :oops: )
Du får så gärna låna av mig och prova ju, vännen!!!!!
Jamen du bor ju så förbaskat långt boooooort, ju!! :hopmad:
Av anna m
Jag tycker att hoppediz funkar bäst till ryggknyt. Tyget glider inte utan sitter där man satt det. Är heller ingen easyfantast. Tycker faktiskt inte de är så snygga heller *hukar mig* Jag tyckte oxå att gåsen var bra att knyta rygg med så länge barnen satt stilla. Nu far de runt och vevar med armarna så det flyger grejer bakom ryggen på mig (blomkrukor och annat som de får tag på).
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jag är med dig naggie, jag förstår vad du menar...
Alltså, jag hädar icke över min Bild, utan hon är mig kär till döddagar.
Men en vanlig ( 8) ) easy är för bred och för len för att det ska bli bra med ryggknyt (därför tror jag att du tycker Bild är bra, Gurli, den är lite strävare än en del andra easys).
Min Lisafisa (didy) är kanoners, lagom bred, lite sträv så den hakar fast och sitter som en smäck hela resan och sneda ändar så blir det lite tyg vid knutar/tibetanslut.
Av Aelia
Pernilla J skrev:
HAHAHA, ja Linnea att du vågar :wink:
Av Aelia
Easy och nu när vi har fått didy tycker jag om den oxå :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?