Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
anna m skrev:
Aelia skrev:Vad roligt, finns den att läsa på nätet sen?
Nej det är en liten ortstidning bara. De har ingen nätupplaga. men man blir ju rikskändis här hemma - som att man inte redan var det när man sjalar ensam på stan...
Det går faktistk att läsa på nätet. Att se förstasidan av tidningen är gratis och det var med en bild på den. Sen kan man köpa på något sätt och få läsa tidningen som pdf och då kan man ju se hela artikeln, har dock inte gjort det än.

Första sidan av dagens med en liten bild finns här http://www.nkp.se/sharedobjects/dokument/sid1.pdf Och lite om hur man gör om man vill kunna läsa hela dagens tidning finns på

http://www.nkp.se/pdf.html

Anna M vad roligt att du hade sjaldemo, tycker det är ett bra intiativ av både hon som ska sälja och av dig att göra. Skojigt att Liv samarbetade bra.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Kul att det gick bra!
Hoppas att det blir många som börjar sjala nu!
Användarens profilbild
Av Ingrid
Grattis till lyckad sjalvisning! :D Vad roligt att höra att det kändes bra! Jag undrade just hur det gick! Spännande om man får läsa artikeln sedan. Visst är den fin, Antiguan...
Av anna m
Ingrid skrev:Grattis till lyckad sjalvisning! :D Vad roligt att höra att det kändes bra! Jag undrade just hur det gick! Spännande om man får läsa artikeln sedan. Visst är den fin, Antiguan...
Det var ganska bra bilder och artikeln var väl ok förutom journalistens egna tolkningar av något jag sa. Hon skrev att människor som provar sjal ofta provar på alternativa och okonventionella metoder och livsstilar. Jag anser ju inte att samsovning och långamning är varken alternativt eller okonventionellt. Jag tyckte hela formuleringen var helknasig...
Användarens profilbild
Av sarahlc
okonventionella metoder? :hmm: låter skrämmande, men det kanske var meningen? :roll:

men strunt i den konstiga formuleringen, du har garanterat inspirerat fler kristinehamnare till att sjala! :vågen:
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Kul att visningen gick så bra!!! :)
Användarens profilbild
Av Jennsan78
Svärmor har sparat artikeln åt mig. Här skall läsas till helgen :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?