Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken färg ska jag välja på selen?

Surf (rödmönstrad)
70
80%
Magic (svartmönstrad)
18
20%
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Elins alternativ! ;)

Annars var den röda snyggast. :D
Användarens profilbild
Av Luna
Röstar på rött men den svarta kommer inte långt efter. Snygga är de hur som helst! Hoppas du gillar den.
Användarens profilbild
Av Helen
Hej,
Jag hoppas ingen tar illa upp, men här kommer djävulens advokat. Jag har en surf här till påseende, Jag hade ev. tänkt ta in den i sortimentet. Jag tyckte den hade vackra färger men tyvärr tycker jag inte den håller den kvalitet jag kräver av en sele.
Bröstsspännet är för smalt, ( + att bandet på min sele var trasigt) Bröstspännet är svårt att justera i höjdled.
Selen är lite liten för våra svenska barn, den är förmodligen tänkt att bära mindre barn i. ( enligt uppgfit bär de inte barn över 1 år i Israel, det kan vara därför)
Selen har ingen polstring och den satt inte skönt vid dotterns lår.
se bilder.
Mannen sa efter 5 minuter att den inte gav samma avlastning i förhållande till ergon. Han dissade den.

Fördelar för selen. fiffig lösning på spännet för axelbandet, vackra färger,
En liten bärare med ett litet barn som ännu inte väger så mycket kan tycka den är ok. ( vår dotter väger drygt 12 kg och är 86-89lång)
Här skulle den kosta ungefär som en Ergo och det är den inte värd.

Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av mammahappy
Helen!
Det gjorde inget att du "la dig i"
Ja jag tänkte att den kan vara värd att prova i alla fall!
Alla gillar ju inte ergo å alla gillar ju inte patapum.
Jag testade patapum men usch nej den var inget alls för mig. Det skar in å den var inte alls behaglig. Så testade jag ergo å den passade jättebra.
Så vi får väl hoppas att den passar! Är ju tänkt till bebisen sen så till ett mindre barn så kanske det funkar bättre!
Användarens profilbild
Av mammahappy
fantasiflicka skrev:
Elin skrev:vad fick du ge?

den här då?

Bild
Å wow!!! :shock: :shock: :love:
Den där bara älskar jag!!!
var får jag tag i en sådan, var var var???
Jag hittade den på denna sidan
http://www.babyracer-and-more.de/Defaul ... ductID=387
Vet inte om dom skickar till sverige å hur mycket frakten blir. Men bara selen därifrån skulle väl kosta 720:- utan frakt.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tänkte först rösa på mocca, men det fick jag visst inte... Jag tycker nämligen den är absolut snyggast! Men av de jag fick välja på blev det Magic! Såå snygg! :D
Användarens profilbild
Av gummy
fast jag hade nog valt mocca om jag fick välja av alla färgerna Rolling Eyes Wink
:iagree:

annars tycker jag den svarta, men det är bara min personliga smak. (som jag visst är rätt ensam om :oops: :wink: )
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Gillar också mocca bäst, och den svarta bäst av de två man kunde rösta bland. :-) Finns fler med samma smak!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tack alla för att ni har velat hjälpa mig å säga vad ni tycker.
Nu har jag i alla fall bestämt mig men kommer inte avslöja något förrän den dyker upp å då får ni se bild! 8) :twisted:
Av JoJsMamma
Den svarta tycker jag! :D
Användarens profilbild
Av Luna
mammahappy skrev:Tack alla för att ni har velat hjälpa mig å säga vad ni tycker.
Nu har jag i alla fall bestämt mig men kommer inte avslöja något förrän den dyker upp å då får ni se bild! 8) :twisted:
Nyfiken på bilden. Jag har väl inte missat den?
Av Aelia
Luna skrev:
mammahappy skrev:Tack alla för att ni har velat hjälpa mig å säga vad ni tycker.
Nää, väntar oxå, nyfiken som man är :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:
Luna skrev:
Nää, väntar oxå, nyfiken som man är :roll:
jag med :roll: :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?