Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gullan
Jag har spikey plus och de är helt suveräna! Lätta att ta på och av, men de sitter som berget ändå :) De finns att köpa hos BabyHeaven.
Senast redigerad av Gullan den tis jan 23, 2007 12:54, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av 4ungar
esarina skrev:demalebe: Jag kollade just lite (och ska få ett par levererade när maken kommer från jobbet, wee!) och det verkar finnas på bl a Apoteket, skoaffärer, sportbutiker. I ett test som GP gjorde fick Spikey Plus bäst omdöme och de kan bl a finnas på Intersport och Wedins skor.
tack för tipset :tumsup:
Användarens profilbild
Av Puma
demalebe skrev:
esarina skrev:demalebe: Jag kollade just lite (och ska få ett par levererade när maken kommer från jobbet, wee!) och det verkar finnas på bl a Apoteket, skoaffärer, sportbutiker. I ett test som GP gjorde fick Spikey Plus bäst omdöme och de kan bl a finnas på Intersport och Wedins skor.
tack för tipset :tumsup:
Ja, tack från mig me. Ska kolla där i morgon också.
Användarens profilbild
Av Luna
Tänkte på att det borde var bra med broddar så jag tackar för tipsen.
Av Aelia
Men vad läskigt :? Tur att det gick bra till slut och hoppas att vagnen kommer snart
Av Pétronille
Spiky har jag och dom finns att köpa på sjalsajter. Vet inte vilken på rak arm... Men dom ska finnas att köpa på stan oxå. Hur bra som helst, man hakar fast i snön och isen! Bra när man drar vagnen oxå för övrigt!

Kram till er! Tur det gick bra!
Av hannah_svanberg
Oj vad läskigt, har själv ramlat omkull med med hunden när jag hade Marcus i vagnen, hela vagnen höll på att välta...

Nu har jag köpt ett par yaxtrax PRO halkskydd, kostar över 300:- men är verkligen superbra, finns att köpa bl.a på www.babyboden.nu
Användarens profilbild
Av sanna73
Oj, vad obehagligt :(. Vad himla skönt att det gick så bra för er :)

Höll på att göra precis samma sak igår. Halkade till, men återfick balansen i sista sekund och Alfred sov lugnt vidare i sjalen medan jag trippade vidare klart mer försiktigt än tidigare. Broddar är nog ingen dum ide, varken vid sjalbärande eller vagnpromenad :hmm: Får nog trippa iväg och införskaffa imorgon.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?