Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clifford
"Oj, älskling! Alva hänger kvar på H&M!" :roll:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Men alltså, vad är det för påfund :shock: . Som att hänga av sig rocken ungefär. Tycker gott och väl att man kan ha barnet i knät på toaletten. Det har jag ofta. I annat fall lägger jag hellre ut min jacka/sjal eller vad det nu månde vara och sätter ner barnet på golvet faktiskt än hänger upp dem sådär.

Påminner en hel del om ett framåtvänt barn i Baby Björn, även om det är en viss skillnad på att vara vidhängd sin mor/far och en toalettdörr :D .

Men den där japanska stolen ser praktisk ut. Birka Baby Sthlm har en sjysst variant av en sådan stol. En nedsänkning i kassadisken. Me like :tumup:

Bild
Senast redigerad av Buscilla den tis jan 16, 2007 09:41, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av tinaw
:lol: :lol: Det var den mest bisarra barngrej jag sett nån gång. Varför skulle jag vilja att mitt barn hängde mot en vägg på en allmän toalett *urk*
Användarens profilbild
Av April
:rofl: Helt otroligt! :lol: 8)

Kram
Användarens profilbild
Av Veronikak
Hänga upp en sådan där (fast ergonomisk förstås!) i sitt eget badrum för när man ska duscha medan man är ensam med barnet, som diskuterades i en annan tråd, det kanske också skulle vara något. Så länge barnet trivs i den och kan se föräldern alltså.
Användarens profilbild
Av lotti
ia-fia skrev:
Pernilla J skrev:"Oj, älskling! Alva hänger kvar på H&M!" :roll:
:whut: :rofl: :rofl:
:whut: :hmm: :rofl:
Användarens profilbild
Av Asereht
:shock: :shock: :shock: :rofl:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?