Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
ernamalin skrev:
sacha42 skrev:coolt 8)
Men det finns inte en chans i världen att Alva hade suttit så stilla så länge, så jag får nog fortsätta med att knyta knutar på sjaländarna :roll: :wink:

Superlugn och coll bebis hade hon iaf 8)
Knutar på ändarna?
japp jag knyter en knut på varje sjalände så blir sjalen kortare och når inte backen :D
Användarens profilbild
Av ernamalin
sacha42 skrev:
ernamalin skrev:
sacha42 skrev:coolt 8)
Men det finns inte en chans i världen att Alva hade suttit så stilla så länge, så jag får nog fortsätta med att knyta knutar på sjaländarna :roll: :wink:

Superlugn och coll bebis hade hon iaf 8)
Knutar på ändarna?
japp jag knyter en knut på varje sjalände så blir sjalen kortare och når inte backen :D
Ahaaa... då e jag med!
Användarens profilbild
Av sarahlc
övning ger färdighet, jag säger då det..! :urule:
skönt dock att se att man iaf inte är den enda som checkar knytningen i närmaste fönster några gånger när man är färdig :lol:
Av Aelia
Väldigt lång tid tog det iaf, och skulle man som nybörjare se det, skulle jag nog aldrig testa en sjal :roll:
Användarens profilbild
Av jazoo
Snyggt, visst, och fiffigt, ja, men nte en chans att Alice skulle sitta still på min rygg så länge. 9 gånger av 10 blir det ryggsäck bara av den anledningen att hon annars sprattlar såg bort och ner från ryggen innan jag är färdig med omslutet.

Men den "nya" ryggsäcksknytningen var fiffig, den ska jag också prova imorgon (får vi månne se en bildkavalkad?).
Användarens profilbild
Av Isanna
Coola länkar! MT-knytningen med sjal var ju smart!

Men den första tyckte jag bara verkade jobbig, inte gör det nåt att sjalen blir lite skitig, då hoppar den bara in i tvätten och så tar man fram nästa! :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag blev inte heller så imponerad av den första... Det tog tid och såg rätt bökigt ut. Fast det var smart att stoppa sjaländarna i fickorna!

Ryggsäcken med twist gillade jag. Undrar om sjalvägrarbarnet låter mig testa imorgon :roll:

Att flytta barnet från mage till rygg såg inte heller så bra ut tyckte jag. Jag vill ha tight knutet, det finns ingen chans att det skulle gå. Man måste nog knyta lite lösare för att det ska funka.
Användarens profilbild
Av Siena
Är det bara min sjalälskande skruttis som faktiskt ligger still på ryggen för det mesta? Om han verkligen vill bli buren så ligger han så gott som lika stilla som barnet i filmen. Jag kan stå och finputsa på knytningar framför spegeln, (så länge vi inte har för mycket varma kläder på oss) nästan hur länge som helst med lille Ru snackandes och pussandes på ryggen!

Jag tror ju också att det tar liiite längre tid för att hon visar noga på film, hon är nog lite snabbare annars.

Men det där med att flytta från mage till rygg så lite farligt ut! Jag undrar hur bra knytet sitter när bebis är tillbaka på magen. Å andra sidan är det ju bara att dra till och bara knyta om knuten så kanske det funkar igen!
Användarens profilbild
Av mimpen
Siena skrev:Är det bara min sjalälskande skruttis som faktiskt ligger still på ryggen för det mesta? Om han verkligen vill bli buren så ligger han så gott som lika stilla som barnet i filmen. Jag kan stå och finputsa på knytningar framför spegeln, (så länge vi inte har för mycket varma kläder på oss) nästan hur länge som helst med lille Ru snackandes och pussandes på ryggen!
Nä, AH brukar också ligga still på ryggen medan man knyter. Hon gillar det. Märkligt, för annars är hon sällan stilla...
Användarens profilbild
Av Isanna
Isa ligger också stilla för det mesta, hon gillar att bli uppknuten. Men JAG tycker att det blir jobbigt om det tar för lång tid. :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Tycker att den första damen fick till finast knytningar. Visst tog det kanske lite tid men det såg ut att bli mycket bekvämt för både barnet och mamman. Ska nu bara se till att införskaffa mig byxor med fickor på, om jag nu vill knyta på ryggen. I dagsläget hade Finn gått med på det mesta. Så länge sjalen är inblandad så godtar han det mesta. Ska testa hennes sätt på både Tova och Finn. Jag gillar bäst när de sitter riktigt tätt intill tycker att många knytningar ser barnet ut att sitta för löst alternativt för långt ner på mage/rygg.
Användarens profilbild
Av Scharlott
boosten skrev:
Jennelii skrev:Det här hade jag aldrig sett... http://www.youtube.com/watch?v=dtOUR6EJ ... abywearing
Shit, det verkade ju jättesmart! Ska testa imorrn.. *väntar otåligt*
:iagree:
Den varianten - ryggsäck med "twist" - verkar himla smart. Måste också testa 8)
Och det var även finurligt med sjaländarna i byxfickorna (första videon) - men så lugn bebis hon har :lol:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
miriel skrev:Wow, här ska övas! :D Smart att ha sjaländarna i byxfickorna.

Har ni sett den här då! Youtube verkar vara en guldgruva! :D
http://www.youtube.com/watch?v=09ciLNrB ... ed&search=

Att ingen tänkt på det. :wink: :lol:
Men hur löst ska man knyta för att det där ska funka? Jag har svårt att tro att jag skulle fixa det så där komplikationsfritt (ens med övning..)
Användarens profilbild
Av tinaw
Smart att stoppa sjaländarna i fickorna! Visst, det gick långsamt för övrigt, men det behöver det ju inte göra bara för att ändarna ligger så, jag tror det kan funka jättebra även med racerbebisar :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?