Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FiaLisa
Jag tycker att det är bekvämast att bära på ryggen men föredrar att bära på magen ute bland folk. Dels har jag koll och dels tar det emot lite mer för folk att komma och klappa på min dotter. När hon sitter på min rygg ska det alltid fram någon och peta på henne. :evil:
Användarens profilbild
Av Tinker
FiaLisa skrev:Jag tycker att det är bekvämast att bära på ryggen men föredrar att bära på magen ute bland folk. Dels har jag koll och dels tar det emot lite mer för folk att komma och klappa på min dotter. När hon sitter på min rygg ska det alltid fram någon och peta på henne. :evil:
Gör folk så? :o :evil:
Jag hade blivit vansinnig.

Själv så bär jag både på rygg och mage. Varken eller på något håll tror jag. :)
Av FiaLisa
Tinker skrev:
FiaLisa skrev:Jag tycker att det är bekvämast att bära på ryggen men föredrar att bära på magen ute bland folk. Dels har jag koll och dels tar det emot lite mer för folk att komma och klappa på min dotter. När hon sitter på min rygg ska det alltid fram någon och peta på henne. :evil:

Ja, folk gör så... och jag blir vansinnig.. och ibland riktigt otrevlig. 8)
Av FiaLisa
Tinker skrev:Heja heja!

:hopmad:
:lol: :lol:
Användarens profilbild
Av mimpen
FiaLisa skrev:
Tinker skrev:

Ja, folk gör så... och jag blir vansinnig.. och ibland riktigt otrevlig. 8)
En äldre herre kom i somras fram, då hade jag dottern på magen, och skulle klappa henne på kinderna. Jag lyckades avstyra jag, men han framhärdade att han hade så MJUUUUKA händer så... jag fick lov att bli arg och vända mig bort flera gånger innan han gav sig. Sjukt!

Annars kommer ju folk och tar på Alva Hewans hår, men det är bättre nu sen vi börjat fläta henne, för utsläppt afrohår verkar vara som en magnet...

Man blir förbannad! :evil:
Användarens profilbild
Av Tinker
Fy bubblans alltså för folk som inte kan fråga!!
Ungar är inte allmän egendom liksom! :this:
Isanna skrev:Jag fixar inte det! Jag försöker och försöker men det slutar alltid med att jag knyter ned Isa och sätter henne fram på magen där jag har koll på henne helt och hållet och kan prata med henne. Jag känner mig inte trygg när jag inte har full koll på henne ju! Hemma går det hur bra som helst att bära henne på ryggen och ute om man gör något också, typ krattar eller så. Men att bära på ryggen ute bland en massa folk det fixar jag inte. Fler som känner så?
samma här, precis på pricken...
och sedan måste jag bara säga att jag hela tiden läser rubriken Att bära folk på ryggen ute :lol:
...jättekul här i all ensamhet :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
norkmedoo skrev: och sedan måste jag bara säga att jag hela tiden läser rubriken Att bära folk på ryggen ute :lol:
Så gör vi här upe i norr, vi slänger upp kompisarna på ryggen så bara en av oss behöver plumsa i snön! :lol:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Isanna skrev:
norkmedoo skrev: och sedan måste jag bara säga att jag hela tiden läser rubriken Att bära folk på ryggen ute :lol:
Så gör vi här upe i norr, vi slänger upp kompisarna på ryggen så bara en av oss behöver plumsa i snön! :lol:
kunde tro det :lol:

... också den där snön igen... :roll: jag vill ju också ha snöööö :hopmad: !!!
Användarens profilbild
Av sacha42
norkmedoo skrev:
Isanna skrev:
kunde tro det :lol:

... också den där snön igen... :roll: jag vill ju också ha snöööö :hopmad: !!!
ja, var är snön säger hon som brukar slänga upp kompisarna på ryggen :roll:

jag bär dig gärna om det bara ville sluta regna och börja snöa :hopmad:
Användarens profilbild
Av sacha42
Marit skrev:Jag är kvällstidningsskadad (trots att jag aldrig köper någon, bara läser på nätet) så jag trodde att det var Aftonbladet som hade fotat nån kändis osm slutat bära på ryggen och att något annat sätt att transportera sitt barn blivit "inne"...

Men skämt åsido, bär ni aldrig på sidan?

När mina barn lämnat det lilla bebisstadiet bar jag antingen i Haglöfs bärstol (på ryggen förstås) eller i Koogerns föregångare på sidan. Jag tyckte mycket om att bära på sidan, gör inte ni det?
jodå i bärpåse, ringsjal och med kortsjalarna blir det mkt sidan :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?