Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
vovvemor skrev:Min långa underbara Lava. Det är den lenaste, mjukaste, tunnaste, mest följsamma, gosigaste, skönaste, bäst avlastande, mest lättknutna sjalen jag någonsin provat, slår alla andra easysar lätt - och alla alla andra sjalar är bara fisar i rymden i jämförelse.

Med andra ord: den stannar.
När jag såg ditt namn, var jag helt säker på att du skulle skriva lava :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
Aelia skrev:När jag såg ditt namn, var jag helt säker på att du skulle skriva lava :wink:
Vad skriver du då? Ljung? :roll: :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag sa ju att jag aldrig skulle sälja Inkan. Men se det gjorde jag i somras.
För tillfället är det Maija som är favoriten, fast det bärs inte så jättemycket numera. 4 kortare tillfällen per vecka ungefär bara.
(Fast jemmah sa att jag får köpa tillbaka Inka om hon vill sälja den nån gång..... )
Av Aelia
Vad jag skriver..ljung och J/H kanske, svårt att välja :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
sacha42 skrev:
diddeldi skrev:
sacha42 skrev:
diddeldi skrev:sälja? :hmm: hur tänker du då? :mitvit: :wink:
undrar vilken som ni skulle spara dvs inte sälja än fast ni fick ett kanonbud på den :D
kanske att någon skulle få lämna oss om jag fick typ dubbla nypriset eller så :roll: . fast inte atlas första sjal :wink:
Då blir jag ju nyfikan på vad du har för sjalar i din privata samling :wink:
:oops: bara 20-30 stycken nånting :oops: . kärast är nog atlas första sjal - en moby wrap. jag älskar också min didy jakob och svart ellips :heart: . de andra gillar jag också, så varför skulle nån flytta :D . (en gång har jag iofs sålt en sjal men vi var inte alls kompisar, en easy hav var det).
Av Aelia
diddeldi skrev:
sacha42 skrev:
diddeldi skrev:
sacha42 skrev:
diddeldi skrev:sälja? :hmm: hur tänker du då? :mitvit: :wink:
undrar vilken som ni skulle spara dvs inte sälja än fast ni fick ett kanonbud på den :D
kanske att någon skulle få lämna oss om jag fick typ dubbla nypriset eller så :roll: . fast inte atlas första sjal :wink:
Då blir jag ju nyfikan på vad du har för sjalar i din privata samling :wink:
:oops: bara 20-30 stycken nånting :oops: . kärast är nog atlas första sjal - en moby wrap. jag älskar också min didy jakob och svart ellips :heart: . de andra gillar jag också, så varför skulle nån flytta :D . (en gång har jag iofs sålt en sjal men vi var inte alls kompisar, en easy hav var det).
Jag kommer ihåg när du sålde den :wink:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Mina trikåsjalar, en ljusrosa moby och en svart babybundler säljer jag inte. Och så har jag en jättesnygg hoppis som jag färgat sandbeige, den flyttar inte heller :D
Användarens profilbild
Av Zandra
Vår jordgubbe! Högt älskad av alla i familjen så den stannar till barnbarnen - sorry alla som suktar. :wink:
Användarens profilbild
Av Eld77
Alla mina sjalar är nog till salu för rätt pris och efter lite övertalning. :oops: Men de som sitter hårdast inne är Lisa och den turkosa easyn. :heart:
Användarens profilbild
Av johanna
Eld77 skrev:Alla mina sjalar är nog till salu för rätt pris och efter lite övertalning. :oops:
:iagree: Frågar man i rätt ögonblick är chansen rätt stor att jag säger "Jahaadå, det går så bra!" (Se: Eva ;))
Användarens profilbild
Av Blixa
Nu har jag funderat och kommit fram till att jag inte kommer kunna sälja en endaste en. En sjal har jag sålt, vår första, och den ska köpas tillbaka.
Fast handlade det om en tvångssituation skulle jag absolut spara Jimpa, han är världens finaste sjal :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av annalys
Jag har nog ingen jag känner så starkt för. Å andra sidan har jag inget behov av att sälja ens de jag inte använder så mycket (se "på hyllan" nedan :wink: )

Jag är en stor anhängare av "bra-att-ha". Och vi har plats.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Så länge jag har barn som vill bäras kommer ialla fall Hav och LeoMarin stanna, men jag har inga planer på att sälja någon mer just nu, även om Julian inte används så mycket, mest för att jag är rädd att smutsa ner honom... :oops:
Fördelen med Hav och Leo är att det inte syns så mycket på dem! ;)
Användarens profilbild
Av Anso
Vår första Bära Barn, Ocean. Hanna bars i den första dagen som nyfödd. Mjuk och go och numer ringsjal.
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag är hjärtlös, så jag kommer att sälja allt när jag tröttnat på sjalar och inte kommer att skaffa fler barn. :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?