Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amöba
Jag hade med mig lilltösen på julbord för några veckor sedan. Hade tagit med vagnen för att jag tänkte att hon skulle kunna sova där. Det slutade med att vagnen stod oanvänd och hon satt i sjalen... Nu var det mina arbetskamrater vi var ute med och vi är väldigt familjära med varandra så det var liksom inget problem. Och när det gäller amning i offentliga miljöer så är det perfekt att ha sjalen på - lätt att drapera den lite så att bröstet döljs och bebisen får lite avskildhet. Det tråkiga med sjalen är att man kanske inte känner sig direkt finklädd... :D
Användarens profilbild
Av Vida
Jag köpte en lift(er) på babytravel. handtagen kan man trä som en ryggsäck och så kan man lägga blöjor i liften - då har man med sig en (rull-vändnings-säker) säng vart man än går - mycket smidigt!
Och jag skulle amma - för jag har inga som helst skrupler :D
Av ninen
Sjalen helt klart, amma helt klart.

Jag har iofs inte provat alternativen, men jag har varit på restaurang med bebben mååånga gånger, alltid sjalen, alltid ammat överallt. Har aldrigt fått så mycket som en blick (tror jag ;-)).
Av Gao
x
Senast redigerad av Gao den fre sep 26, 2014 09:50, redigerad totalt 1 gånger.
Av Aelia
Gao skrev: Appropå att amma på finkrog läste jag Magdalena Ribbings kommentar.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? ... ewAll=true

Ha det så bra i jul!
Vad kul att det gick bra, men ang Magdalena, hon verkar ha lite problem med ammningen enligt mig. Vadå lämna barnet i korgen och gå ditt vid behov, så enligt henne får inte ens spädbarn va vid bordet?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?