Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cecilia
norkmedoo skrev::shock: *ryyys*

också förstår jag inte hur man är funtad om man bara får för sig att...
för att man sett en knivkastare jonglera med knivar att... ja, lätt som en plätt... dom gjorde bara så hääär :shock:

...fast med ett barn?!?!? :shock:

som sagt *ryyys*
Jag det får en ju att undra, onekligen ... :hmm: :iagree: :siishah:
Användarens profilbild
Av Helena
zandrama skrev:*huh*

Vidar var kanske nio veckor när jag testade första gången, på sängen lixom hävandes upp honom. Jag testade inte att "svinga" förrän ett antal månader senare...
När man ska svinga ett barn, måste man ju ha lite vikt, annars går det inte bra tycker jag, med ett för lätt barn måste det var lite läskigt. Och jag glömde bort att man måste ta ner ett litet barn lika försiktigt som man sätter upp det. Jag minns att Miles han klättrade väl typ ner själv, men det gör ju inte Saga, hon håller sig ju inte fast ett dugg.

Jag ska nog kolla i Hoppediz-häftet, jag tror de har lite bra instruktioner för sådant.
Användarens profilbild
Av knutis
hhuuuhhhu :shock:
Av Jun
Shit! Att hon ens vågade testa! Själv vågar man ju knappt lyfta upp sin bebis för att man är rädd för att hon ska tappa huvudet eftersom nacken inte är stabil än...

Och vilken tur de hade! puh!
Användarens profilbild
Av Lingling
:D :shock: TinaW

Helt ovidkommande; Lillan har börjat säga "jyggen", och ""bäja", hon vill åka på ryggen verkar det som - och nu när vi knappt sjalar henne ofta, hon åker mkt på armen eller går själv ... :(
(inte att hon kna eller vill gå själv allltså, men att sjalarna inte kommer till användning så mkt, känns lite bök om hon ska i och ur)
Användarens profilbild
Av tinaw
Lingling skrev::D :shock: TinaW

Helt ovidkommande; Lillan har börjat säga "jyggen", och ""bäja", hon vill åka på ryggen verkar det som - och nu när vi knappt sjalar henne ofta, hon åker mkt på armen eller går själv ... :(
(inte att hon kna eller vill gå själv allltså, men att sjalarna inte kommer till användning så mkt, känns lite bök om hon ska i och ur)
gulligt!
Användarens profilbild
Av Alven
Helena skrev:
zandrama skrev:*huh*

Vidar var kanske nio veckor när jag testade första gången, på sängen lixom hävandes upp honom. Jag testade inte att "svinga" förrän ett antal månader senare...
När man ska svinga ett barn, måste man ju ha lite vikt, annars går det inte bra tycker jag, med ett för lätt barn måste det var lite läskigt. Och jag glömde bort att man måste ta ner ett litet barn lika försiktigt som man sätter upp det. Jag minns att Miles han klättrade väl typ ner själv, men det gör ju inte Saga, hon håller sig ju inte fast ett dugg.

Jag ska nog kolla i Hoppediz-häftet, jag tror de har lite bra instruktioner för sådant.
Fast jag svingade Ida från hon var 7 vckor gammal, och det gick jättebra. Men jag gjorde det ju ganska försiktigt, om man kan säga så... det var värre när hon var 3-4 månader och inte höll sig stilla, men nu har hon lärt sig! :)
Användarens profilbild
Av emelie
åh vad otäckt! :(
tur att bebisen hade änglavakt :!:
Nu blev jag ju inte mindre rädd för att försöka mig på att bära på ryggen igen, även om jag inte riktigt tror att det ens skulle gå att svinga Ollie över hela rummet.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?