Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Isanna skrev:
Åsa med 01 och 06 skrev:
naimiez skrev:Välkommen till Eldens land :-D Den är underbar!!!
TYST, slå inga griller i huvudet på mig!!!!

Åsa
Nä Solens land är härligare! Elden har jag sålt för länge sen men Solen lyser hos oss än! :P
Det är för att Solen är så mycket snyggare på er brunetter ;-) på mig blev den förmycket ;-)
Av gbg30plus
Ups, råkade visst släppa loss sjal :twisted: , sorry....hehehe. Ni som är bevandrade i Easycarens förlovade land, är #12 samma som Eld om man tittar på hemsidan?
Användarens profilbild
Av Ester
Åsa med 01 och 06 skrev:Nu har jag ställt frågan om de levererar till hotell, min bror är i Boston nästa vecka, så kanske har jag skaffat mig en easy care.

Nu börjar funderingarna på att beställa en Suses också....139 USD....men hur är det med kvaliten.....har ju ett bra bärskydd.....

:twisted: :twisted: :twisted:

Åswq
suse´s verkar vara slut :cry:
Av gbg30plus
Kul att man lyckades dra mer nån mer ned i shoppingträsket :wink:

Kändes dumt att inte passa på att shoppa när man sparar så mycket pengar på nåt man ändå hade köpt förr eller senare. Vilken färg beställde du, Åsa?
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
Åsa med 01 och 06 skrev:
naimiez skrev:Välkommen till Eldens land :-D Den är underbar!!!
TYST, slå inga griller i huvudet på mig!!!!

Åsa
Nä Solens land är härligare! Elden har jag sålt för länge sen men Solen lyser hos oss än! :P
Här lyser solen med 8)
Användarens profilbild
Av amöba
Men sluta slå griller i huvudet på mig! :shock: Jag ska ju köpa bärjacka nu och inte någon ny sjal!!! *koncentrerar mig djupt på att inte gå in på Easycares hemsida och kolla in färger*

Grattis till köpet gbg30plus (och ni andra)!
Användarens profilbild
Av amöba
Haha! Jag kollade hemsidan och konstaterade att jag inte är speciellt förtjust i någon av Easycares färgställningar. *klappar mig själv på huvudet* Var sugen på en Lava förut, men nu har jag ju fått för mig att jag vill ha en brun sjal.
Användarens profilbild
Av Droppen
Stort grattis till ett köp av en fantastisk sjal! :tumup:
Användarens profilbild
Av solanna
gbg30plus skrev:Ups, råkade visst släppa loss sjal :twisted: , sorry....hehehe. Ni som är bevandrade i Easycarens förlovade land, är #12 samma som Eld om man tittar på hemsidan?
Jajamen #12 är samma som Eld. Grattis till den finaste sjalen av alla! :D
Användarens profilbild
Av Kaja
Nämen va tusan då! Då skulle jag ju ha väntat ett tag och köpt en eld i alla fall. Nu är det ett Hav som är på väg hem till oss...

//Kaja

Såvida det inte är någon som är sugen på en sprillans Hav 4,2.... för ett bra pris? :twisted:
Av gbg30plus
Åsa: Det var så lite så :)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Åsa med 01 och 06 skrev:Jag har kollat med dem ock det är ok att skicka till min brors hotell i Boston så nu blir det en öken....eller eld...eller öken.....eller eld.....eller...och kanske en docksjal också (en till Naimez i allafall!)

Tack GBG30plus för tråden!!!!

Åsa
Oooohhh... Hur stor väska har han? :mums: fjäsk, fjäsk :floet2: kan tänka mig en sol eller en lava eller... :wink: He He... :D, lycka till med valet, tror du blir nöjd oavsett!
Användarens profilbild
Av Kaja
Såhär nära har jag aldrig varit att få en Easy Eld. När jag äntligen bestämt mig och tryckt på avfyrningsknappen så - var de slut!

:purskis:

//Kaja
Användarens profilbild
Av Scilla
Och jag TROR att jag lyckades kapa den sista Sol 5,2. Eller ja, jag har fått en orderbekräftelse och så, men det var lite konstigt för nu när jag var inne på sidan för att beställa så stod det att denna var slut - men tydligen låg den kvar i min varukorg sedan jag var in på sidan på eftermiddagen... jag fattar inte riktigt ärligt talat men beställningen borde väl inte ha gått igenom om det inte fanns något att beställa, eller?? :hmm:

(Det var så lägligt att min syster åker till USA om ett par veckor, sjalen får ligga och vänta hos hennes killes släktingar så länge :D - det var ju så jäkla billigt!)
Av gbg30plus
Scilla skrev:... jag fattar inte riktigt ärligt talat men beställningen borde väl inte ha gått igenom om det inte fanns något att beställa, eller?? :hmm:
Du borde ha lyckats beställa om du fick en bekräftelse till din email. Att den ligger kvar i din kundkorg är nog bara en inställning i din webläsare skulle jag tro! *längtar efter min Eld och är glad att jag hann knipa en innan de tog slut*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?