Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Asereht skrev:Vad kul!Hur fick du tag i en begagnad Suse's![]()
Jag har just invigt min begagnade suses, jag är jättenöjd!
GosKina skrev:Den annonserades ut här under säljes för en månad sedan ungefär. Jag chansade och hoppades att den skulle passa och det gjorde den. *glad*Asereht skrev:Vad kul!Hur fick du tag i en begagnad Suse's![]()
Jag har just invigt min begagnade suses, jag är jättenöjd!:
![]()
Vill jag med hitta/få tag i en :!:
Sara med Elin skrev:Hurra, vad kul! Hm, kanske skulle satsat på en riktig bärjacka ändå.... Jag har inte hunnit ut och prova nyheten än, för E somnade så gott. Stackars vovven ligger vid dörren och väntar.Har du provat den än - hur verkar den
elisabet skrev: Har du provat den än - hur verkar denDen är fin och bra och lätt och mysig. Inget för blåsiga dagar dock, den är int vindtät. När det har blåst har jag tagit bärskyddet under. Men dagar som i dag, vindstilla och med hög, klar luft, funkar den jättebra. Den är inte ett dugg avancerad, utan det är helt enkelt fleece rakt av (inga knappar, dragskor, reflexer eller så). Känns som att det skulle vara ganska lätt att sy en sådan själv, faktiskt. Det går alltså inte att justera huvudhålens storlek (men de är lagoma). Vet inte hur det skulle funka med ryggbärning, bär ju alltid E fram. Den är längre bak än fram, vilket är skönt då det känns lite varmare. Ska försöka lägga in lite bilder - när jag har tagit några... Förhoppningsvis imorgon.: Du får gärna visa lite livebilder på den
cutypie skrev:Sara med Elin:Ja, jag hade nog väntat mig mera, någon finess av något slag, som t.ex. en ficka... Men man får väl vad man betalar för, den var ju förhållandevis billig jämfört med en Äiskä-poncho t.ex. Men nu är jag har använt den några dar tycker jag riktigt bra om den, den är mysig. Och bra mycket finare än pappas gamla avlagda vindjacka, som jag har burit i fram till nu.
bra att den äntligen kom !
Låter så som om du hade väntat dig lite mera,
synd!
cutypie skrev:Aelia skrev:Vad roligt, hoppas den kommer snartJavisst, det tillkom ju portot.
Men var det inte billigare att köpa den här i Sverige?
Men jag hittade ingen svensk sida som hade de inne just nu i min storlek
och jag kunde absolut inte vänta till mitten av november då de skulle komma in ingen på knyt-an.se.
(Vill ge den mig själv i födelsedagspresent och då får den komma i tid)
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?