Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
Vad kul! :D

Jag har just invigt min begagnade suses, jag är jättenöjd! :heart:
Användarens profilbild
Av Sara med Elin
Hurra, vad kul! Hm, kanske skulle satsat på en riktig bärjacka ändå.... Jag har inte hunnit ut och prova nyheten än, för E somnade så gott. Stackars vovven ligger vid dörren och väntar. :oops:
Användarens profilbild
Av GosKina
Asereht skrev:Vad kul! :D

Hur fick du tag i en begagnad Suse's :?: :shock: :o Vill jag med hitta/få tag i en :!:
Användarens profilbild
Av Asereht
GosKina skrev:
Asereht skrev:Vad kul! :D

Hur fick du tag i en begagnad Suse's :?: :shock: :o Vill jag med hitta/få tag i en :!:
Den annonserades ut här under säljes för en månad sedan ungefär. Jag chansade och hoppades att den skulle passa och det gjorde den. *glad*

Hoppas du får tag i en!
Användarens profilbild
Av elisabet
Sara med Elin skrev:Hurra, vad kul! Hm, kanske skulle satsat på en riktig bärjacka ändå.... Jag har inte hunnit ut och prova nyheten än, för E somnade så gott. Stackars vovven ligger vid dörren och väntar. :oops:
Har du provat den än - hur verkar den :?: Du får gärna visa lite livebilder på den :wink:
Användarens profilbild
Av Sara med Elin
elisabet skrev: Har du provat den än - hur verkar den :?: Du får gärna visa lite livebilder på den :wink:
Den är fin och bra och lätt och mysig. Inget för blåsiga dagar dock, den är int vindtät. När det har blåst har jag tagit bärskyddet under. Men dagar som i dag, vindstilla och med hög, klar luft, funkar den jättebra. Den är inte ett dugg avancerad, utan det är helt enkelt fleece rakt av (inga knappar, dragskor, reflexer eller så). Känns som att det skulle vara ganska lätt att sy en sådan själv, faktiskt. Det går alltså inte att justera huvudhålens storlek (men de är lagoma). Vet inte hur det skulle funka med ryggbärning, bär ju alltid E fram. Den är längre bak än fram, vilket är skönt då det känns lite varmare. Ska försöka lägga in lite bilder - när jag har tagit några... Förhoppningsvis imorgon.
Användarens profilbild
Av cutypie
Sara med Elin:
bra att den äntligen kom !
Låter så som om du hade väntat dig lite mera,
synd!
Användarens profilbild
Av Sara med Elin
cutypie skrev:Sara med Elin:
bra att den äntligen kom !
Låter så som om du hade väntat dig lite mera,
synd!
Ja, jag hade nog väntat mig mera, någon finess av något slag, som t.ex. en ficka... Men man får väl vad man betalar för, den var ju förhållandevis billig jämfört med en Äiskä-poncho t.ex. Men nu är jag har använt den några dar tycker jag riktigt bra om den, den är mysig. Och bra mycket finare än pappas gamla avlagda vindjacka, som jag har burit i fram till nu. ;)

Bild
På den andra bilden syns att den är längre där bak, har en liten längre "flik" där. Det är den som står ut i blåsten på bilden.
Bild
Användarens profilbild
Av cutypie
Sara med Elin: myysigt :D

Jackan har kommit idag men jag ska inte packa upp den förran imorgon!!!
(Sitter på mina händer)
Av Aelia
cutypie skrev:Sara med Elin: myysigt :D

Jackan har kommit idag men jag ska inte packa upp den förran imorgon!!!
(Sitter på mina händer)
Vad kul att den kom, men varför vill du inte packa upp den?
Användarens profilbild
Av cutypie
cutypie skrev:
Aelia skrev:Vad roligt, hoppas den kommer snart :wink:

Men var det inte billigare att köpa den här i Sverige? :roll:
Javisst, det tillkom ju portot.
Men jag hittade ingen svensk sida som hade de inne just nu i min storlek
:( och jag kunde absolut inte vänta till mitten av november då de skulle komma in ingen på knyt-an.se.
(Vill ge den mig själv i födelsedagspresent och då får den komma i tid :wink: )
:D
Av Aelia
Aha...grattis i förskott då :wink:
Användarens profilbild
Av cutypie
TACK!
Användarens profilbild
Av cutypie
Jackan har kommit nu och jag är så nöjd!
Storleken jag valde passar mig bra och armarna(som några här hade problem med) är precis lagom långa.
Blixtlåsen är också helt okay likasom längden på jackan.

Sonen och jag trivs både jättemycket i jackan :D
Av Aelia
Kul att höra, bilder? :wink:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?