Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Det känns bara som att alla BB-are får vatten på sin kvarn, det där att "doktorer" tycker att BB är OK och att sjal är en modegrej...

*suck*

jag blev bara ledsen av klippet.. och besviken på Abby (läs: Manusförfattarna)
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Bönan skrev:
marlene skrev:det funkade inte för mig :? nån som kan dra det i stora drag? :D
mamma-barn träff
de andr amammorna ifrågasatte Abby och sade att ett barn är bara lyckligt om det bärs i en sjal och tyckte inte att hon hörde hemma där.

alltså, är det inte bättre att visa "learning by doing" istället för att vara dryga och otrevliga och översittaraktiga, vem vill prova sjal då?
Synd att de sjabblade bort det så genom att ha med en mamma som var bara genomdryg. Den andra, ledaren i gruppen(?) förklarade det lite bättre
mommy-and-baby-class-ledare i Cityakuten skrev:You´re carrying your child in a device that can cause hip luxation and spinal enjury. He really should be in a sling.
och det hade varit intressant om detta påstående följts upp på något vis annat än genom att låta dryga mammans pikar och generaliseringar dränka det och bli det man minns från scenen istället...

Hur går diskussionerna på amerikanska sjalforum nu, tro? Nån som vet?
Användarens profilbild
Av lotti
vad kul scenen hade blivit om det var Abby som kom med bebisen i sjal och blev i frågasatt av BB mammor men svarade "I'm a doctor, trust me!" istället! :D :wink:
Av ninen
ojdå... :?
den där scenen har nog skrivits av en BB-mamma som retar sej på sjalare!!
Av ninen
Och, (om ingen redan har sagt det i tråden) kan SLÅ VAD OM att BB sponsrar cityakutens produktionsbolag ganska så kraftigt där...
Dom är såklart sura på alla sjalare som sprider kunskapen om deras kassa storsäljare. Tänk vad fint att få snoppa av sjalmammorna på bästa sändningstid sådär!
Av belinda
:lol: parodi på sjalare, jag tyckte den var kul :wink:
Av ninen
Jo den kanske är kul om man ser den som en parodi :D

men hur är sjalare i usa isåfall? matchar sej själv och bebisen i burberry?
nog för att det är lite hippt att vara alternativ i usa men... :hmm:

får ta och studera dom nästa gång vi åker dit.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Av ninen
Plus, how common are slings amongst that rich, snotty crowd anyway? Don't they all just use expensive strollers? I thought the stereotyping was odd.
Seriously, someone has a burr up their bottom about BWing
Kan inte annat än att hålla med BW:arna!

:lol:
Av Christer Romson Lande
ninen skrev:BB är såklart sura på alla sjalare som sprider kunskapen om deras kassa storsäljare.
Jag tror att Baby Björn inte ser sjalarna som en stor konkurrent (i alla fall inte idag). Vanligtvis välunderrättad källa (min mamma) frågade Björn Jacobsson, företagets grundare, (pappa till nuvarande chefen, tror jag) om det, och han lär i alla fall ha sagt så.
Användarens profilbild
Av Maerion
Tväråna skrev:Ärligt talat, vi får väl vara lite självironiska. Det var en kul parodi på det allmänna "som-vi-gör-borde-alla-göra" som finns bland så många olika föräldragrupper, tycker jag.

Och kanske en bra påminnelse om att ingen är perfekt, inte ens de som bär sina barn mest ergonomiskt. Jag menar, hellre en mjuk Abby-mamma som bär i BB än en otäck översittartyp som bär i sjal, eller hur?
Precis vad jag tänkte!
Användarens profilbild
Av sanna73
Tväråna skrev:Och kanske en bra påminnelse om att ingen är perfekt, inte ens de som bär sina barn mest ergonomiskt. Jag menar, hellre en mjuk Abby-mamma som bär i BB än en otäck översittartyp som bär i sjal, eller hur?
:iagree:
Av ninen
Tväråna skrev:Ärligt talat, vi får väl vara lite självironiska. Det var en kul parodi på det allmänna "som-vi-gör-borde-alla-göra" som finns bland så många olika föräldragrupper, tycker jag.

Och kanske en bra påminnelse om att ingen är perfekt, inte ens de som bär sina barn mest ergonomiskt. Jag menar, hellre en mjuk Abby-mamma som bär i BB än en otäck översittartyp som bär i sjal, eller hur?
Ni har väl rätt :). Vet inte varför jag blev så arg på det där inslaget...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?