Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Får jag fråga en sak, har Ulf Lundell också blivit pappa nyligen, eller blandar jag ihop allting. :?: :?:
Användarens profilbild
Av jag71
Helena skrev:Får jag fråga en sak, har Ulf Lundell också blivit pappa nyligen, eller blandar jag ihop allting. :?: :?:
Har för mig att jag hört något sånt. Så jag tror att det stämmer.
Av Jenny
jag71 skrev:
Helena skrev:Får jag fråga en sak, har Ulf Lundell också blivit pappa nyligen, eller blandar jag ihop allting. :?: :?:
Har för mig att jag hört något sånt. Så jag tror att det stämmer.
NejNej, inte de senaste åren iallafall, däremot så har han ju en ny kärlek och det har det stått en del om...
Användarens profilbild
Av lotti
fantasiflicka skrev:
Tisse skrev:Fantasiflicka: Gå in på http://www.ulflundell.com och maila morfar Uffe så kan han köpa till henne 8)
Om inte annat så kanske han vidarebefodrar :lol:
Nu är det gjort!
Ni är för härliga! :D :D Hoppas morfar är en klok man och verkligen vidarebefodrar..... :wink:
Användarens profilbild
Av Monia
lotti skrev:
fantasiflicka skrev:
Tisse skrev:Fantasiflicka: Gå in på http://www.ulflundell.com och maila morfar Uffe så kan han köpa till henne 8)
Om inte annat så kanske han vidarebefodrar :lol:
Nu är det gjort!
Ni är för härliga! :D :D Hoppas morfar är en klok man och verkligen vidarebefodrar..... :wink:
:iagree: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av jag71
Tväråna skrev:fantasiflicka: hur gick det? Fick du nåt svar?
Vill också veta!!!!! fast hade han svarat så hade du väl sagt till
Användarens profilbild
Av Zandra
Har ingen mer info om just detta men igår delade vi bord på en restaurang med Sanna, barnen & mormor. Eli och hennes lillplutt är typ lika gamla så vi flinade åt deras likheter & utbytte ngn artighet småbarnsföräldrar emellan.
Skön böna & gulliga ungar!

Vågade inte pracka på henne hela Sjalbarns samlade visdom men såg att hon ögnade vår snajdiga mei tai när vi gick.
Kanske återfinns hon surfande här inne redan nu? Vem vet? :wink:
Användarens profilbild
Av lillgumman
Zandra skrev:Har ingen mer info om just detta men igår delade vi bord på en restaurang med Sanna, barnen & mormor. Eli och hennes lillplutt är typ lika gamla så vi flinade åt deras likheter & utbytte ngn artighet småbarnsföräldrar emellan.
Skön böna & gulliga ungar!

Vågade inte pracka på henne hela Sjalbarns samlade visdom men såg att hon ögnade vår snajdiga mei tai när vi gick.
Kanske återfinns hon surfande här inne redan nu? Vem vet? :wink:
kanske hon sitter och småler när hon läser tankarna kring henne... :wink:
Annars får vi ju hoppas för hennes skull att morfar ger henne en liten "hint"

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?