Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
jhj: absolut, men både butiksutrymme och budget är begränsad, tyvärr. Den hänger det en del på återförsäljare, om man t.ex måste ta hem alla färger eller får välja några.
Barn upp till 3år är butiken för, mer baby än barn, typ.
Användarens profilbild
Av Labyrint
Säger också Manduca om det ska vara en allroundsele eller Beco Gemini om det ska vara ett babybjörnalternativ till en bebis. Babybjörn har ju ingenting Beco Gemini inte har (möjligen att de allra sämsta babybjörnvarianterna kostar mindre). Jag rekommenderar alltid bestämt Gemini till alla som "tror att de vill ha en babybjörn" men så sitter också babybjörn katastrofdåligt på mig. Manduca funkar ju mycket längre och det är väldigt mycket sele för pengarna, jag gillar den mycket mer än Ergo som jag tycker är för låg i ryggen, har för svårjusterade remmar och dessutom lite trist marknadsföring. Och Ergo finns ju redan här och var, bättre att erbjuda nåt som inte finns överallt.
Användarens profilbild
Av Wickz
Ergo är bra och känd, men känske risk att folk tar bb pga insatsen? Men jag tyckte personligen om den, S gillade att ligga i den :)
Av Flygmusen
Jag har manduca och jag är jättenöjd själv och mannen som var extremt tveksam till bärande gillar den också. Nu när dottern är lite tyngre föredrar jag meitai för den är lättare att anpassa tycker jag men mannen använder fortfarande helst manducan för sjalar är farliga... På ryggen kan jag använda manducan ännu men jag är för lat att ändra mannens inställningar så han får ha den i fred numera. De stora fördelarna är att man kan använda den direkt och spädbarnsenheten är fastsydd i selen så man kan inte glömma den eller så, den passar många och ser inte och är inte komplicerad att sätta på sig. Den finns i många färger men är ändå inte överdrivet färgglad så den skrämmer de som tycker bärande är för övervintrade hippies. Jag tycker den är snyggare än babybjörn och låt oss vara realistiska, många köper med ögonen främst... Nackdelar: Höftbältet är lite svårt att få upp ibland, jag har upplevt övergångsperioder då selen inte varit ideal (när barnet är för litet för att sitta i bekvämt i sittdelen men för stor för insatsen och när barnet är tungt att bära fram men barnet själv uppfattar ryggbärande som otryggt) och att den inte känns så mysig efter man slutat med insatsen. Överlag så är fördelarna stora och på ryggen förväntar jag mig att den ska funka länge till och mannen kan bära framåt fortfarande.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?