Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tidsresenär skrev:Den 30 går bra. Vid vilken tid? För mig spelar det ingen roll så länge jag kan undvika rusningen.

Och var någonstans i huset? Det finns väl något barnrum, fast jag har inte varit där så jag vet inte om det är lämpligt eller om det är bättre med ett café eller valfri bänk.
kl 13 kanske?
Senast redigerad av Åsita den ons jan 23, 2013 18:03, redigerad totalt 1 gånger.
Tidsresenär skrev:Den 30 går bra. Vid vilken tid? För mig spelar det ingen roll så länge jag kan undvika rusningen.

Och var någonstans i huset? Det finns väl något barnrum, fast jag har inte varit där så jag vet inte om det är lämpligt eller om det är bättre med ett café eller valfri bänk.
Jag lämnar och hämtar (kanske) på dagis, så jag kan mellan 10-14.
Vad sägs om kl10?
Helst inte ett barnrum, där finns säkert massor av RS.
Hellre kafeet i mitten.
Ponyo skrev:

Vad sägs om kl10?
Hellre kafeet i mitten.
Jag kan komma med lite bärdon den 30:e kl 10. Ponyo vill du kika på gåsen då också? :)
p_sarah skrev:
Ponyo skrev:

Vad sägs om kl10?
Hellre kafeet i mitten.
Jag kan komma med lite bärdon den 30:e kl 10. Ponyo vill du kika på gåsen då också? :)
Jag velar lite där. Jag vill ju gärna ha en gås, och helst en aubergine.
Först tänkte jag att jag kan färga din lila. Men det känns meckigt.
Men det vore väldigt skoj att träffa dig dock.
tjoffsann skrev:Jag är ledig den 30de så Liten och jag kanske vill dyka upp 8) om man får komma med en större bebis...

Har lite olika vävda sjalar, selar, MTs och en hybrid om det är någon som vill känna på något speciellt :tumup:
Bara det inte kommer några sjuka dagisbarn så är jag nöjd :tumup:
theos skrev:Jag försöker också komma! Har mest girasoler om någon vill känna på en sån. Sedan finns ergo, bb-sling och ellevill här också. Säg till vad jag ska ta med bara! :tumup:
Vad har du för Ellevill?
Ponyo skrev:
theos skrev:Jag försöker också komma! Har mest girasoler om någon vill känna på en sån. Sedan finns ergo, bb-sling och ellevill här också. Säg till vad jag ska ta med bara! :tumup:
Vad har du för Ellevill?
Grasshopper
theos skrev:
Ponyo skrev:
Vad har du för Ellevill?
Grasshopper
Jag har en Zara om du väldigt gärna vill känna på en sådan Ponyo.
HannaGerda skrev:
theos skrev:
Ponyo skrev:
Vad har du för Ellevill?
Grasshopper
Jag har en Zara om du väldigt gärna vill känna på en sådan Ponyo.
Ja gärna :vågen:
Har en Paisley, och är nyfiken på de andra från Ellevill
theos skrev:
Ponyo skrev:
Vad har du för Ellevill?
Grasshopper
Den är fin!
Jag velade mellan den och den bruna jag har.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?