Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tycker Tulan ser så himla stor ut på vissa bilder. Hur länge funkar babystorleken?
Carolinah skrev:Tycker Tulan ser så himla stor ut på vissa bilder. Hur länge funkar babystorleken?
Den är 37 bred och 39 hög så ungefär som många andra selar, men något bredare.Så hur länge är säkert en smaksak tyvärr. :wink:
Carolinah skrev:Tycker Tulan ser så himla stor ut på vissa bilder. Hur länge funkar babystorleken?
Toddler-storleken är ju väldigt stor, 44 cm bred läste jag. Mitt barn, med samma mått som ditt, sitter perfekt med benen i vår ergo, som är 35 cm bred (och skålad, så i praktiken blir det väl nån cm till). Till babytulan finns det väl så att man kan köpa till extra stöd för benen? Så att den alltså blir ännu lite bredare.
Jag är lite begränsad av min rätt så begränsade kroppshydda. Jag är 160cm och väger 47 kg. Inte så många selar som jag kan dra åt ordentligt. Oh snap från babyhawk är kanon tycker jag. Problemet med den är att den inte har något huvudskydd så ska barnet sova på ryggen så fungerar den inget vidare (om man inte är lite händig själv och kan sno ihop ett huvudstöd). Annars gillar jag Boban. Tulan är alldeles för stor för mig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?