Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

SCSI skrev:
camsch skrev:Ja, SCSI har jag också sett bärandes :tumup:
Men i övrigt har jag sett betydligt fler sjalare i Linköping (och inte bara de jag känner).

Jag märkte definitivt skillnad i gloendet, men jag gillar heller inte att "sticka ut" utseendemässigt så jag tror inte folk tittar extra utan barn direkt.
Jag har väl bara burit på väska när du sett mig? :)

Nu är jag - och framför allt har varit - en sån där som märks, så jag brukar inte ta så stor notis om folk som glor, men jag försöker alltid utgå från att de helt enkelt tycker att det ser fantastiskt mysigt/smart/praktiskt ut, eller helt enkelt tycker att antingen ungen eller sjalen är snygg. 8-)
Nej, jag HAR faktiskt sett dig tidigare också med grabben i sjal på ryggen, på längre avstånd och innan jag kopplade ihop att det var DU :)
Jag tycker att folk oftast bara tittar lite nyfiket och glatt på mig och lillfisen, och framförallt kommer fler fram och småpratar när jag bär än när hon åker vagn. Råglor gör de på hennes pappa, men han har långt rött helskägg och män som bär är kanske mer exotiska :)
Har dock aldrig blivit så utstirrad som när jag och en kompis promenerade i Norrköping med varsitt barn på magen, vet inte om det var för att vi var två för bärande kan väl knappast vara mer ovanligt där än i min förort.
dallan skrev:Jag tycker att folk oftast bara tittar lite nyfiket och glatt på mig och lillfisen, och framförallt kommer fler fram och småpratar när jag bär än när hon åker vagn. Råglor gör de på hennes pappa, men han har långt rött helskägg och män som bär är kanske mer exotiska :)
Har dock aldrig blivit så utstirrad som när jag och en kompis promenerade i Norrköping med varsitt barn på magen, vet inte om det var för att vi var två för bärande kan väl knappast vara mer ovanligt där än i min förort.
Ha, såg nu att det skrivits om avsaknad av bärande i Norrköping. Får skicka ut min kompis att missionera!
dallan skrev:
dallan skrev:Jag tycker att folk oftast bara tittar lite nyfiket och glatt på mig och lillfisen, och framförallt kommer fler fram och småpratar när jag bär än när hon åker vagn. Råglor gör de på hennes pappa, men han har långt rött helskägg och män som bär är kanske mer exotiska :)
Ha, såg nu att det skrivits om avsaknad av bärande i Norrköping. Får skicka ut min kompis att missionera!
Nyfödingar i trikå är väl på ett ungefär lika vanligt som på andra ställen, men sen är det liksom stopp.
Jag har nu spatserat mer med lilleman i sjalen och tycker nog att det inte tittar lika mycket. Kanske var det bara just den dagen. Kan hålla med om att de tittar glatt och att de gärna småpratar om och med lillen då jag bär än när han åker vagn. Han blir liksom "tillgänglig för allmänheten" att prata med om ni förstår vad jag menar. Man vill ju kanske inte gärna köra ner huvudet i en vagn och prata. :)
Får nog sätta dit mig själv också, jag glor nog lite jag med, för att det är ovanligt o för att jag blir glad :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?