Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jos
CrazyMagpie skrev:
Jos skrev:... Men på er i denna tråd låter det ju som om jag verkligen missar något om jag inte skaffar en kortsjal... :hmm:
Kanske du missar det att en kortsjal är bekvämare som halsduk/filt/handduk än vad ringsjalen är? 8)

:wink:
Ja det låter ju högst rimligt. Fast som skydd mot yrande snö in i barnvagnen i vintras funkade ringsjalen fint!

Men du menar alltså att jag inte alls behöver nån kortsjal?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jos skrev:
CrazyMagpie skrev:
Jos skrev:... Men på er i denna tråd låter det ju som om jag verkligen missar något om jag inte skaffar en kortsjal... :hmm:
Kanske du missar det att en kortsjal är bekvämare som halsduk/filt/handduk än vad ringsjalen är? 8)

Ja det låter ju högst rimligt. Fast som skydd mot yrande snö in i barnvagnen i vintras funkade ringsjalen fint!

Vilket svar vill du ha? :bryn:
Användarens profilbild
Av Sarai
Jos skrev:
CrazyMagpie skrev:

Jag tror knappast att du behöver något mer bärverktyg. Att jag ser på mina som multifunktionella tygstycken som man råkar kunna bära med vid behov och de är inköpta på klädkontot är en annan femma. 8)
Användarens profilbild
Av verre
Sarai skrev:Nu har jag letat efter filmen med hon som kallar sig adams.. Hittar inget med telefonen, synd för hon förklarade bra. Däremot finns det fler filmer om man söker så rebozo torso. (rebozo är en mexikansk kortsjal och det verkar vara samlingsnamnet för alla kortsjalar i amerika)
lite ot, men om man söker på bara rebozo kommer det upp ett antal filmer där de visar otaliga sätt att knyta på när sjalen anvands som klädesplagg. :D

fast, lite ot kanske, min rebozo är 5 meter ca och ingen kortsjal. så det finns långa rebozo också.
Användarens profilbild
Av lingonben
:hmm: Det är alltså kortsjal som saknas! Jag kommer inte riktigt överens med ringsjal pga av just ringarna... :roll: Och har levt i mörker men nu ser jag ljuset! :lol:

Vad ska man ha för kortsjal då? Bara rent hypotetiskt alltså... 8)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Sarai skrev:
Jos skrev:
CrazyMagpie skrev:

Jag tror knappast att du behöver något mer bärverktyg. Att jag ser på mina som multifunktionella tygstycken som man råkar kunna bära med vid behov och de är inköpta på klädkontot är en annan femma. 8)
Oh, alldeles utmärkt uttryckt! :app:
Användarens profilbild
Av Andelle
Efi skrev::hmm: Det är alltså kortsjal som saknas! Jag kommer inte riktigt överens med ringsjal pga av just ringarna... :roll: Och har levt i mörker men nu ser jag ljuset! :lol:

Undrar oxå rent hypotetiskt :roll:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Andelle skrev:
Efi skrev::hmm: Det är alltså kortsjal som saknas! Jag kommer inte riktigt överens med ringsjal pga av just ringarna... :roll: Och har levt i mörker men nu ser jag ljuset! :lol:

En mjuk och följsam diagonalvävd sak röstar jag för! :tumup:
Användarens profilbild
Av Sarai
CrazyMagpie skrev:
Andelle skrev:

En mjuk och följsam diagonalvävd sak röstar jag för! :tumup:
Ja, och gärna tunn! Det blir mycket tyg runt halsen annars när jag har den som halsduk. :-)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?