Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Emma_oh skrev:Oj en 1-åring i bb, det lär kännas i kroppen.
Apropå bb, hur gör ni när era vänner fyller feeden på fb med bilder på sina bebisar i björnar?
Säger inget om det, om dem inte frågat mig om sjal tex. Tycker att det är bättre att bära i bb än inte alls.
På sistone tycker jag att jag fått visa upp mina grejer för fler och fler av mammorna jag hänger med. Men är väl nu det börjar värka rejält i axlarna efter 6 mån babybjörnbärande :shock:.

Kommer snart lite nya bebisar i bekantskapskretsen och där tänkte jag att jag ska inleda med att ge dem en trikåsjal i present och visa hur man knyter redan innan bebisarna föds :tumup:. Hihi...är väl ett ganska snällt sätt att tvinga på dom sjalande om man t om ger dom en sjal? :mrgreen:
JaG försökte senast idag :lol:
Sa även till min man igår att jag förstår inte hur folk kan säga att deras barn inte tycker om att bli burna när vi ser hur lycklig och lugn våran son blir när framförallt sjalen kommer fram. När han väl sitter i selen så är han oxå super nöjd!
Jag brukar ha med mig sjalen el. selen på öppna förskolan och visar gladeligen hur man knyter, men det är nog bara 2 som jag har lyckats överbevisa. Den ena använde trikåsjal när babyn var liten, men nu vill hon så gärna hitta en bärstol, jag försöker lite fint visa selen, men det köper hon inte... Nåja, jag får väl gå omkring här i byn som en liten udda person med sonen hängande på ryggen :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?