Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

astekl07 skrev:Nu sover den stackars förkylda bebisen på ryggen i dubbel hammock, vi har nog hittat en ny favorit! :)
Får nog testa den faktikst. Om bebis ligger still :lol:
Av astekl07
Ellen och jag skrev:
astekl07 skrev:Nu sover den stackars förkylda bebisen på ryggen i dubbel hammock, vi har nog hittat en ny favorit! :)
Det trycker en del på axlarna faktiskt, kanske ska testa att korsa fram innan jag drar under rumpan på bebisen. Axelbanden vill liksom åka ut och då trycker det på något vis i armhålan om jag trycker in dem. Blir bättre om jag breder ut tyget över överarmarna, men det funkar ju bara när man inte behöver röra armarna så mycket. Men han sover så jag vågar inte riskera att väcka honom utan får stå ut lite. :)
Användarens profilbild
Av Bebile74
astekl07 skrev:
Ellen och jag skrev:
Det trycker en del på axlarna faktiskt, kanske ska testa att korsa fram innan jag drar under rumpan på bebisen. Axelbanden vill liksom åka ut och då trycker det på något vis i armhålan om jag trycker in dem. Blir bättre om jag breder ut tyget över överarmarna, men det funkar ju bara när man inte behöver röra armarna så mycket. Men han sover så jag vågar inte riskera att väcka honom utan får stå ut lite. :)
Jag brukar tvinna dem innan jag knyter :D
Av astekl07
Bebile74 skrev:
astekl07 skrev:
Ellen och jag skrev:
Jag brukar tvinna dem innan jag knyter :D
Smart ska prova det. Testa att korsa fram också innan jag släppte ned honom. Det var skönt, men jag kan tänka mig att det blir varmt. Såg en spännande variant på knytningen på youtube igår också, men en axel fri och ett extra varv runt, ska se om jag kan hitta den igen...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?