Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av KATARINA
Maila och fråga Slingomama. Jag gjorde en beställning som skickades den 1/9 och den kom inte förrän i förrgår för att det blivit något fel, ska normalt bara ta några dagar. Mitt paket gick det att spåra dock.
Användarens profilbild
Av Bebile74
Fixat jag mailade henne vår paket kanske skickades samtidigt hoppas min går spåra också
Av Clee
Jag hade tvättat den i 60 grader just eftersom det (om jag har för mig rätt) är vad som står på den medföljande lappen. Bara första gången, för att fixera färgerna, och sedan i 40 grader för miljöns skull. Den sträcker ju ut sig med användning också.

För övrigt tycker jag Girasol gör jättebra sjalar för den kallare årstiden och avlastningen tycker jag faktiskt varit bäst av alla jag provat, inkl Zara/Paisley! :tumup: Kan bära väldigt länge i Girasol utan känningar.
Användarens profilbild
Av emilia85
Clee skrev:Jag hade tvättat den i 60 grader just eftersom det (om jag har för mig rätt) är vad som står på den medföljande lappen. Bara första gången, för att fixera färgerna, och sedan i 40 grader för miljöns skull. Den sträcker ju ut sig med användning också.

För övrigt tycker jag Girasol gör jättebra sjalar för den kallare årstiden och avlastningen tycker jag faktiskt varit bäst av alla jag provat, inkl Zara/Paisley! :tumup: Kan bära väldigt länge i Girasol utan känningar.
Jag tror att det som gjorde att vi funderade var att det stod 40 eller 60 grader i de medföljande pappren. Men om inget hände med färgerna vid tvätt i 40 grader, innebär de då att de är "fixerade"?
Av Clee
emilia85 skrev:
Clee skrev:Jag hade tvättat den i 60 grader just eftersom det (om jag har för mig rätt) är vad som står på den medföljande lappen. Bara första gången, för att fixera färgerna, och sedan i 40 grader för miljöns skull. Den sträcker ju ut sig med användning också.

Jag tror att det som gjorde att vi funderade var att det stod 40 eller 60 grader i de medföljande pappren. Men om inget hände med färgerna vid tvätt i 40 grader, innebär de då att de är "fixerade"?
Ah, skumt! Noterade nog bara 60 grader i mina. Och jag hade nog antagit att de varit fixerade faktiskt, efter första tvätten.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?