Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Oh så kul för dig!!
Vad jag ångrar mig att jag fick upptäcka sjalen när M var redan 3 månader - jag skulle kunna ha så mycket nytta av den allra de första veckorna då M ville bli buren 24timmar per dygnet och skrek som en galning så fort man försökte vila händerna och lägga ner honom :loving:
Lite avis på dig, skön liten bebis i din famn snart :heart:
Användarens profilbild
Av April
Hell Cat skrev:Bild
:loving:
Mmmm... vad tiden går fort. På bilden är Ines någon vecka gammal. Hon bodde i sjalen heeeeellllaaa sommaren (är född i juni) :-) Den allra första tiden gjorde jag "tvärtom" dvs. först lät jag henne "kura ihop sig" på min mage, därefter tog jag smokingbältet först och sedan kryssade jag över. Jag tyckte det fungerade jättebra och jag lät henne själv välja hur mycket hon ville/inte ville "kura ihop sig"...

Lycka nu till med allt! Det är ju en underbar tid som ligger framför dig!!! :loving:
Kram
Av Hell Cat
Helene skrev:Här syns det jättebra!
I början tycker jag det är bäst att dra ner sjalen så fötterna hamnar innanför.

Bild

(lilleplutteSigrid som snart fyller 6 år!) :heart:
ja det var en bra bild! :love:
Vi har burit båda sönerna i grodposition i trikåsjal redan på BB (hur proffsigt knytet det var med storebror, när vi aldrig sjalat förr, är dock en annan fråga :mrgreen: ). Storebror bars också i en mei tai, men vi kände att han var för liten och lade den i garderoben tills han var några månader gammal.

Vagga har dock båda två vägrat. Det är ett par riktiga sittgrabbar, det här. :wink:
Av Hell Cat
UWO skrev:Jaaa.. men VILKEN trikåsjal har du packat?! Färg och sort tack! :this:

;)

:hjarta:
hahahaha faktiskt en hemsydd sak (inte av mig dock) grön/vitrandig. Bilder utlovas :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?