Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Clee skrev: Hehe, och jag hoppas på att thowida vill byta lite. :twisted: :fnissa: Konstigt det där att jag så mycket hellre köper av någon här än köper nytt själv, även om det kostar på ett ungefär lika mycket. :hellu:
Jag tycker det är smidigt att slippa beställa utomlands ifrån, men så är jag ganska lat av mig också... Hoppas på fler bilder av den iaf, så man får ett bättre hum om hur den ser ut. Synd bara att mjukhet och struktur inte känns på skärmen.
Av sjaltokan
kronärtskocka skrev:
Clee skrev: Hehe, och jag hoppas på att thowida vill byta lite. :twisted: :fnissa: Konstigt det där att jag så mycket hellre köper av någon här än köper nytt själv, även om det kostar på ett ungefär lika mycket. :hellu:
Jag tycker det är smidigt att slippa beställa utomlands ifrån, men så är jag ganska lat av mig också... Hoppas på fler bilder av den iaf, så man får ett bättre hum om hur den ser ut. Synd bara att mjukhet och struktur inte känns på skärmen.
Jag lovar en recension och fler bilder innan jag lägger ut säljesannonsen :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Bebile74
wow jag har Girasol Symphuo med den gamla varp tråden och den ser helt annorlunda ut denna var :love:
Av sjaltokan
Bebile74 skrev:wow jag har Girasol Symphuo med den gamla varp tråden och den ser helt annorlunda ut denna var :love:
Japp det är en helt annan sjal, fast jag tror jag tycker den röda varpen är snyggare :oops:
Av sjaltokan
kronärtskocka skrev:
thowida skrev:Alltså nu finns den att köpa en men jag kan inte bestämma mig för om jag tycker den är snygg eller inte :hellu:

Någon som vill köpa en 4,6 m av mig om jag beställer en :hide:
Anmäler mig som frivillig :wink:
:app: :roll: :app:
Användarens profilbild
Av Bebile74
thowida skrev:
Bebile74 skrev:wow jag har Girasol Symphuo med den gamla varp tråden och den ser helt annorlunda ut denna var :love:
Japp det är en helt annan sjal, fast jag tror jag tycker den röda varpen är snyggare :oops:
:iagree: Nu när jag har tittat på båda så tycker jag också den gamla ser snyggare ut. :hide:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?