Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
kvarnvik skrev:
CrazyMagpie skrev:
kvarnvik skrev:Egentligen är nog Symphuo mer mina färger, men jag tycker att amitola är så häftig med sina många smala ränder :love:
Kanske en amitola med lila inslag skulle vara sjalen för dig i så fall? 8)

Bild
JAg har sett den där bilden, men jag fastnade inte riktigt för den lila. Men de ska få in en ny sändning inom två veckor med alla de inslagen plus ett par till, bla svart, så jag får väl avvakta och se vad det blir :D
Användarens profilbild
Av ellla
kvarnvik skrev:
kvarnvik skrev:
CrazyMagpie skrev:
kvarnvik skrev:Egentligen är nog Symphuo mer mina färger, men jag tycker att amitola är så häftig med sina många smala ränder :love:

Bild
JAg har sett den där bilden, men jag fastnade inte riktigt för den lila. Men de ska få in en ny sändning inom två veckor med alla de inslagen plus ett par till, bla svart, så jag får väl avvakta och se vad det blir :D
Svart? Hur blir det då? dovare bara?
Användarens profilbild
Av tweed
ellla skrev:
kvarnvik skrev:
kvarnvik skrev:
CrazyMagpie skrev:

Bild
Vet inte, finns inga bilder på den än. JAg tror inte att det är något för mig, men om det skulle komma en med rött inslag, kanske jag skulle gilla den. Men den med gult inslag är ju fin som den är.
Ni som har amitolan, upplever ni den som pastellig? Jag gillar inte pastellfärger :roll:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
kvarnvik skrev:JAg har sett den där bilden, men jag fastnade inte riktigt för den lila. Men de ska få in en ny sändning inom två veckor med alla de inslagen plus ett par till, bla svart, så jag får väl avvakta och se vad det blir :D
[/quote]
:notes:

Var lite orolig ett tag att amitolan skulle vara en super-limited-edition så att det kommer FLER varianter låter ju underbart :app: (ffa då slingomama bara verkar ha de med creme-inslag hemma just nu, och den är lite för pastellig för min smak)
Av sjaltokan
kvarnvik skrev: Ni som har amitolan, upplever ni den som pastellig? Jag gillar inte pastellfärger :roll:
Pastellig :hmm:
Den fick flytta för att det var för lite kontrast. Kanske är det det som är pastelligt?
Bland mina favoriter finns ju typ gamla norrskenet:
Bild
Elden:
Bild
bebina regnbåge:
Bild
Användarens profilbild
Av tweed
thowida skrev:
kvarnvik skrev: Ni som har amitolan, upplever ni den som pastellig? Jag gillar inte pastellfärger :roll:
Pastellig :hmm:
Den fick flytta för att det var för lite kontrast. Kanske är det det som är pastelligt?
Bland mina favoriter finns ju typ gamla norrskenet:
Bild
Elden:
Bild
bebina regnbåge:
Bild
låter ju lite oroväckande :roll: Grejen är väl att jag inte vill ha en tvättäkta regnbåge, men många harmonierande färger, svårt att veta :hmm:
Av MariaKB
kvarnvik skrev:
ellla skrev:
kvarnvik skrev:
kvarnvik skrev:
CrazyMagpie skrev:

Bild
Vet inte, finns inga bilder på den än. JAg tror inte att det är något för mig, men om det skulle komma en med rött inslag, kanske jag skulle gilla den. Men den med gult inslag är ju fin som den är.
Ni som har amitolan, upplever ni den som pastellig? Jag gillar inte pastellfärger :roll:
Ja, den är inte så knallig som jag hoppades att den skulle vara, färgerna är lite bleka. Egentligen gillade jag Symphuon mer men jag störde mig enormt på den bruna randen i mitten, den harmonierade inte tyckte jag. Annars gillar jag att den är knallrosa, röd och orange - jättestarka färger.
Användarens profilbild
Av telistant
ellla skrev:
telistant skrev:Love (3åringen) hälsar att han vill ha den med lila inslag :loving:
Kan han inte önska sig den med gula så kan ni sälja den till mig när Love inte orkar bära lillebror längre??
:fnissa:
Av Franneke
kvarnvik skrev:
CrazyMagpie skrev:

Bild
JAg har sett den där bilden, men jag fastnade inte riktigt för den lila. Men de ska få in en ny sändning inom två veckor med alla de vävarna plus ett par till, bla svart, så jag får väl avvakta och se vad det blir :D
Får man fråga vem som är "de" som får en ny sändning? Slingomama? (Jag har kikat på den där sjalen hur många gånger som helst, fast jag har en Symphuo som jag tycker är jättefin redan... :oops: )
Användarens profilbild
Av tweed
Franneke skrev:
kvarnvik skrev:
CrazyMagpie skrev:

Bild
JAg har sett den där bilden, men jag fastnade inte riktigt för den lila. Men de ska få in en ny sändning inom två veckor med alla de vävarna plus ett par till, bla svart, så jag får väl avvakta och se vad det blir :D
Får man fråga vem som är "de" som får en ny sändning? Slingomama? (Jag har kikat på den där sjalen hur många gånger som helst, fast jag har en Symphuo som jag tycker är jättefin redan... :oops: )
Ja, slingomama, det är deras egen specialkollektion, precis som symphuon.
Av Franneke
Jag ser mig redan sukta och räkna pengar... :lol: Tack för tipset!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?