Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
kronärtskocka skrev:Jag förälskade mig i bebinas regnbåge så en sån bor hemma hos oss. Den var sträv och lite tjock som ny men blev gosig och mjuk ganska fort. Tycker eg. den gamla bredare randen är snyggare men den nya smala funkar också:Ja, den var väldigt fin!
Men, idag skulle jag nog tycka att en mer dämpad regnbåge som ngn av Girasols snow eller ice skulle vara mer praktisk, de tycker jag är väldigt vackra. Bebinan är lite för färgglad ibland, när jag inte vill synas så mycket. (Vi har iof andra sjalar för de dagarna, men ändå.)
Miltonia skrev:Någon som har erfarenhet av Easy cares regnbåge förresten? Hur är den?droppen har en jag gillar easycare som sjal
thowida skrev:Ja, jag gillar också easy care som sjal.Miltonia skrev:Någon som har erfarenhet av Easy cares regnbåge förresten? Hur är den?droppen har en jag gillar easycare som sjal
Miltonia skrev:Easy regnbågethowida skrev:Ja, jag gillar också easy care som sjal.Miltonia skrev:Någon som har erfarenhet av Easy cares regnbåge förresten? Hur är den?droppen har en jag gillar easycare som sjalHar ju en lava som jag köpte av dig.
Och eftersom jag är så nöjd med den funderar jag på om jag skulle satsa på ett säkert kort, så att säga, med regnbågen. Annars är jag ju lite sugen på att testa Girasol... Svårt.
Ellen och jag skrev:Det finns åtminstone en Snow Rainbow i Sverige.thowida skrev:Insåg det precis.. Jag som skulle få välja ny vävd till bebisEllen och jag skrev: Vilka fina! Hittar dock inga i sverige?!Nä, tyvärr finns de bara i USA
Clee skrev:åhh den överstaEllen och jag skrev:Det finns åtminstone en Snow Rainbow i Sverige.thowida skrev:Insåg det precis.. Jag som skulle få välja ny vävd till bebisEllen och jag skrev: Vilka fina! Hittar dock inga i sverige?!Nä, tyvärr finns de bara i USAOch en Amitola (bild 3) också.
![]()
Jag tror att denna kommer att bli väldigt fin om än lite somrig för tillfället, det kommer alltså att tillverkas en Girasol med dessa ränder:
Och så tycker jag om Avalon Rainbow väldigt mycket, det är så cleant på något sätt med det vita emellan.
mari_tres skrev:Många olika regnbågar http://www.catalog.moreslings.ru/thumbn ... p?album=14Oj, vad mycket fint det fanns på den sidan!
Bla den här...
Girasol Love
Miltonia skrev:Easy Care regnbågenaimiez skrev:Vad fint! Vad är det för sjal?![]()
![]()
![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?