Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Jag förälskade mig i bebinas regnbåge så en sån bor hemma hos oss. Den var sträv och lite tjock som ny men blev gosig och mjuk ganska fort. Tycker eg. den gamla bredare randen är snyggare men den nya smala funkar också:

Bild

Men, idag skulle jag nog tycka att en mer dämpad regnbåge som ngn av Girasols snow eller ice skulle vara mer praktisk, de tycker jag är väldigt vackra. Bebinan är lite för färgglad ibland, när jag inte vill synas så mycket. (Vi har iof andra sjalar för de dagarna, men ändå.)
Av Miltonia
kronärtskocka skrev:Jag förälskade mig i bebinas regnbåge så en sån bor hemma hos oss. Den var sträv och lite tjock som ny men blev gosig och mjuk ganska fort. Tycker eg. den gamla bredare randen är snyggare men den nya smala funkar också:

Bild

Men, idag skulle jag nog tycka att en mer dämpad regnbåge som ngn av Girasols snow eller ice skulle vara mer praktisk, de tycker jag är väldigt vackra. Bebinan är lite för färgglad ibland, när jag inte vill synas så mycket. (Vi har iof andra sjalar för de dagarna, men ändå.)
Ja, den var väldigt fin! :)
Jag tänker också så att jag nog ska köpa en mer dämpad variant. Och helst med bredare ränder. Fast jag gillar egentligen klara färger, som de i Bebinan, men det passar inte riktigt mig.
Av sjaltokan
Miltonia skrev:Någon som har erfarenhet av Easy cares regnbåge förresten? Hur är den?
droppen har en jag gillar easycare som sjal :tumup:
Av Miltonia
thowida skrev:
Miltonia skrev:Någon som har erfarenhet av Easy cares regnbåge förresten? Hur är den?
Ja, jag gillar också easy care som sjal. :tumup: Har ju en lava som jag köpte av dig. :) Och eftersom jag är så nöjd med den funderar jag på om jag skulle satsa på ett säkert kort, så att säga, med regnbågen. Annars är jag ju lite sugen på att testa Girasol... Svårt. ;)
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Miltonia skrev:
thowida skrev:
Ja, jag gillar också easy care som sjal. :tumup: Har ju en lava som jag köpte av dig. :) Och eftersom jag är så nöjd med den funderar jag på om jag skulle satsa på ett säkert kort, så att säga, med regnbågen. Annars är jag ju lite sugen på att testa Girasol... Svårt. ;)
Easy regnbåge :tumup:

Bild

Tycker den är superskön, skönast på magen men funkar även på ryggen även om jag tycker min Zara avlastar lite bättre. Men den är så snygg. Känner mig alltid jättefin när jag har den :)
Av Clee
Ellen och jag skrev:
thowida skrev:
Ellen och jag skrev: Vilka fina! Hittar dock inga i sverige?!
Nä, tyvärr finns de bara i USA 8)
Insåg det precis.. Jag som skulle få välja ny vävd till bebis :wink:
Det finns åtminstone en Snow Rainbow i Sverige. :vågen: Och en Amitola (bild 3) också. :heart:

Jag tror att denna kommer att bli väldigt fin om än lite somrig för tillfället, det kommer alltså att tillverkas en Girasol med dessa ränder:
Bild

Och så tycker jag om Avalon Rainbow väldigt mycket, det är så cleant på något sätt med det vita emellan.
Bild
Användarens profilbild
Av sacha42
Clee skrev:
Ellen och jag skrev:
thowida skrev:
Ellen och jag skrev: Vilka fina! Hittar dock inga i sverige?!
Nä, tyvärr finns de bara i USA 8)
Insåg det precis.. Jag som skulle få välja ny vävd till bebis :wink:
Det finns åtminstone en Snow Rainbow i Sverige. :vågen: Och en Amitola (bild 3) också. :heart:

Jag tror att denna kommer att bli väldigt fin om än lite somrig för tillfället, det kommer alltså att tillverkas en Girasol med dessa ränder:
Bild

Och så tycker jag om Avalon Rainbow väldigt mycket, det är så cleant på något sätt med det vita emellan.
Bild
åhh den översta :love:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Miltonia skrev:
naimiez skrev:Bild

:loving: :loving: :loving:
Vad fint! Vad är det för sjal?
Easy Care regnbåge :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?