Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
JennyB73 skrev:
mammagumman skrev:Hjälp! Tänk om såna finns på Ebay? :lol:
ojoj du får leta! :lol:

Själv hoppas jag på att "ropa in" en Bebina Regnbåge ikväll, men j´qg är så nervös att nån annan ska sno åt sig den :purskis:
Du har lyckats få till ett bud :vågen:
Av Hell Cat
thowida skrev:
JennyB73 skrev:

Själv hoppas jag på att "ropa in" en Bebina Regnbåge ikväll, men j´qg är så nervös att nån annan ska sno åt sig den :purskis:
Du har lyckats få till ett bud :vågen:
:D
Användarens profilbild
Av mammagumman
JennyB73 skrev:

Håller tummarna att du får den. :tumup:
Av Hell Cat
thowida skrev:401 euro :tumup: trodde nog den skulle gå för liiite mer, men det är ju mitt i månaden och semester/sommar.
Vad står euron i?
Av sjaltokan
JennyB73 skrev:
thowida skrev:401 euro :tumup: trodde nog den skulle gå för liiite mer, men det är ju mitt i månaden och semester/sommar.
Vad står euron i?
ungefär 10 kronor
Användarens profilbild
Av thanisa
Nu känner jag inte riktigt till hur den milliefiorin är men jag hade nog kunnat tänka mig att den skulle gå för mer. Det priset tror jag att jag skulle få för en av mina sjalar men jag har ingen riktig koll på vad ovanliga eftertraktade sjalar har gått för på sistonde.
Av Enid
JennyB73 skrev:Då har jag tänkt rätt :pust:

Jag förstår att detta är en "fin" sjal, men ack så trist i mina ögon. 4000 kr :whut:
Bara tyget är värt 4000kr, så fint sidentyg (alltså bara själva tyget i butik) kostar utan problem 2000kr/m. Fodertyg i siden kostar 400kr/m :shock: . Vanliga klänningssidentyger i fin kvalitet och med tungt fall kostar 700kr/m och uppåt.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?