Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MariaKB
Nu måste jag bara ställa världens dummaste fråga... och helt OT- men VAD är tass???? Vad betyder det, varför skriver man det? Jättepinsamt men jag har undrat det hela tiden och inte vågat fråga. :oops:
MariaKB skrev:Nu måste jag bara ställa världens dummaste fråga... och helt OT- men VAD är tass???? Vad betyder det, varför skriver man det? Jättepinsamt men jag har undrat det hela tiden och inte vågat fråga. :oops:
när man vill läsa mer senare eller skriva mer senare, tassar man tråden för att lätt kunna hitta den igen.
Asia skrev:
MariaKB skrev:Nu måste jag bara ställa världens dummaste fråga... och helt OT- men VAD är tass???? Vad betyder det, varför skriver man det? Jättepinsamt men jag har undrat det hela tiden och inte vågat fråga. :oops:
när man vill läsa mer senare eller skriva mer senare, tassar man tråden för att lätt kunna hitta den igen.
För då hamnar den under "mina inlägg"
Tror nog att de flesta av oss har undrat vad tass betyder vid någon punkt. :D
vilket bra blogginlägg!

just detta tycker jag Maria skrev så bra:
"Barnet deltar i moderns alla aktiviteter, när hon går, springer, dansar, jobbar och badar. Det upplever ständigt rörelse, skakningar, stötar och lyft, precis som det gjorde när det låg i livmodern. Enligt Liedloff är Ye'kuanabarnen helt avspända i kroppen, de viftar inte med armarna i den sk. mororeflexen och har inga sömnsvårigheter."

Jag upplevde att jag saknade det som mammaledig, denna rörelse i vardagen! då bodde vi i en 2a på 62kvm och jag hade tråkigt! att laga mat tog inte så lång tid, städa gjorde jag inte (då) varje dag och att gå fram och tillbaka till affären tog heller inte så lång tid. jag hade velat hugga ved och arbeta under denna tid för att få den här rörelsen i vardagen. och såhär i efterhand inser jag att det behövdes för att bränna en del av sonens överskottsenergi han har om kvällarna.
Jag fick förresten en liten tankeställare när jag såg klippet med den afrikanska kvinnan som maler säd (?) med bebisen rätt våldsamt gungande på ryggen. Anna Wahlgren må vara ute och cykla när det gäller ett och annat, men hon kanske inte är fullkomligt fel ute med sin buffning (som ju kan se rätt våldsam ut)? Skillnaden är förstås att bebisen på mammas rygg har sin trygga mamma att luta sig mot. Bebisen som buffas i sängen har ingen mamma, bara en säng att luta sig mot.

(I båda fallen antar jag att det som hindrar shaken baby syndrome är att huvudet faktiskt har visst stöd, samt att skakningar som ger skador gissningsvis är ännu våldsammare.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?