Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mirjam
Om du haft sjal istället för sele hade ju svaret varit självklart: "Jo, annars ramlar hon ju av!" *dålig humor pga trötthet*

Förövrigt håller jag med ovanstående talare.
Av Enid
Jag tror det är svårt att tänka om, det ligger så djupt att man ska "träna" barn till att bli självständiga individer istället för att låta dom bli det helt av sig själva på sina villkor. Bra svar på tal du gav :tumup: .
Jag tycker att du gav bra svar på tal.

Bobo är snart 4 månader gammal och jag får så himla många frågor om allt "annorlunda" vi gör. Det är inte lätt att komma på bra svar ... inte när man precis har blivit förälder och "tror sig veta" en massa konstigheter. :roll:
Användarens profilbild
Av mica
Bra, lugna och sakliga svar. :tumup:

Hon skulle sett min första förresten. Han var en plåsterbebis. Jag bar och konkade och hade honom i knäet. Han gallskrek i vagnen efter bara en liten stund. Vi sågs typiskt på stan med honom på min mage och jag puttandes vagnen. (Ofta bar jag honom i sjal helt utan vagn också såklart. )
Och så fyllde han 8-9 månader och lärde sig krypa.
Och, jösses, vad jag fick springa. Från den dagen så såg jag oftast bara rumpan på honom. På väg bort.....

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?