Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av liten06
Min man gillar beco butterfly till ryggbärning och sjal till magbärning (men då ska det vara symphoun - dom andra är så tråkiga tydligen :lol: )
Användarens profilbild
Av Hallon
Ergo alltså... :hmm:
Idag har han i alla fall sjalat för första gången :vågen: . Eller blivit sjalad på, kanske jag ska säga. :roll: Han gick runt och mysbar S med bara armarna, så jag gjorde ett dubbelt kryss utanpå, liksom. (För ett dubbelt kryss kan han ju lära sig att göra själv utan att behöva hålla S samtidigt :roll: ) Oj, vad de såg mysiga ut sen! Och S "sjöng"! :love: :loving:
Men på ryggen är det nog överkurs med sjal... :hmm:
Användarens profilbild
Av Moson
mimpen skrev:Min man har burit i vår ergo, och sen i patapum toddlern ibland. Fast han har inte provat Hjalmar på ryggen ännu.
Vad tycker du om Patapum? Funderar på om vi ska skaffa en men vet inte så mycket om den egentligen. Funkar toddlern på Hjalmar? trodde de var för större barn.
Användarens profilbild
Av mimpen
Moson skrev:
mimpen skrev:Min man har burit i vår ergo, och sen i patapum toddlern ibland. Fast han har inte provat Hjalmar på ryggen ännu.
Vad tycker du om Patapum? Funderar på om vi ska skaffa en men vet inte så mycket om den egentligen. Funkar toddlern på Hjalmar? trodde de var för större barn.
Vi har nog inte provat på toddlern till Hjalmar ännu. De andra barnen har vi burit i den, så den finns bara kvar. Den ligger i bilen och agerar reserv-nöd-sele :) Den är ju från 1,5 år, men nog borde den funka nu med, blir väl bara lite för hög i ryggen, typ.

Nu hivar maken för övrigt själv upp Hjalmar på ryggen i ergon har jag sett! :vågen:
Användarens profilbild
Av ZaZi
min man älskade ergon. MT gillade han inte alls. Men ergon blev han så kär i att jag på inga villkor får sälja den. Trots att det nu är år sedan dottern senast bars. :lol:
Användarens profilbild
Av Cayenne
Min man bär i vävd sjal.
Vi har haft ergo en period och vi har en beco som inte har använts på ett år (lillan är 2½ så hon bärs inte massor längre). Långsjal tycker vi är bra just för att den även kan användas som filt när man är i parken eller som täcke om man har någon slags vagn med sig eller som solslydd.....
Användarens profilbild
Av dolvis
Min man bar gärna i Patapum. Vi hade den vanliga alltså, inte toddlern. När tjejen växte ur den skaffade jag en KeLiMaLu mei tai, den bar han också gärna i, men då fick jag knyta.....
Användarens profilbild
Av zink
Svart Patapum Baby bar maken i hela hans huvudföräldraledighet då sonen var 9 månader till 1½ år typ. Det var vinter så vagnen fick stå.

Ingen av oss gillade Ergon, för bylsiga axelremmar åsså för mkt tyg i o m fickan. Inte helelr en Beco vi testat, för sladdrig. Manducan fansn inet då men materialet i den känns ilte Ergo. *Men* en Mandcua är ju i ryggen både höjde av en BPatapum Baby och en Patapum Todler p g a bilxtlåset.
Användarens profilbild
Av Hallon
cinclus skrev:Vad blev det...? :D
Inget ännu... han tycker inte att han behöver. :roll: Och jag känner iinte för att lägga pengar på någotsom han inte kommer att använda.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?