Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ska sjalen matcha barnet eller dig?

Mig, såklart!
51
70%
Barnet, utan tvekan.
Inga röster
0%
Mig, i princip... med vissa undantag.
18
25%
Barnet. Men jag skulle inte bära en färg som inte passar mig.
4
5%
Mig! Och jag har inga problem med att bära en liten pojke i rosa sjal. Nu har jag t ex skaffat en rosa Sino och en grön Gauze och jag har ingen aning om ifall det är en pojke eller flicka i magen.

Jag skulle däremot ha svårt för att använda en sjal som skär sig mot mina eller barnets kläder för dagen. :lol:
:vågen: Å den här tråden har jag också tänkt starta men det har inte blivit av :roll:

Mej såklart, suktar efter nåt cerise till sommaren, eller en blommig sele av nåt slag, å jag har två killar. Men tidigare har tanken varit att sjal/sele ska kunna matcha maken också men den har jag numera gått ifrån.
"mig i princip" men jag funderar tex på att måla en äppelgren på en av mina sjalar för att hon heter Idun.
Jag färgade också min beiga sjal grå för att jag tycker det vore fint när bebisen har ljusrosa på sig. Själv har jag inga rosa kläder.
Men i stort vill jag ju ha en sjal som passar mig.
Jag har bara gröna eller lila sjalar (och en blå som är långtidsutlånad :heart: ) och eftersom jag mest klär mig i färger som passar bra ihop med det så...

Väljer sjal efter vad jag ska göra inte efter vilken färg den har...

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?