Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Gissar att den här sommaren kommer att vara slutet på regelbunden bärning av Millie(2½) :( Hon vill oftast gå själv nu och det är nästan bara om vi är iväg och hon blir trött som hon vill bli buren. Iblnd vill hon bäras för att bara mysa också :heart: Men bära lite då och då kommer jag att fortsätta göra så länge hon vill och jag orkar.
Sist jag bar storebror var i april då han var 3 år o 1 mån han väger dryga 20 kg och är ganska lång för sin ålder så det känns som om det var sista gången jag bar, men maken verkar räkna med att bära i sele på långpromenaderna i sommar också.

Sedan slutade vi (tyvärr) med sjal ganska tidigt för storebror och gick över till patapum så nu när lillebror blir sjalad så vill han gärna prova på det, det funkar att mysa så en liten stund men några skogspromenader blir det inte :roll:
Förra sommaren, när Y var tre, bar jag henne dagligen. Oftast på ryggen samtidigt som lilla L satt på min mage. :loving: Den här sommaren bär jag inte henne väldigt sällan, men hon bärs fortfarande. Tror att det var en månad sedan sist. Hennes pappa bär henne oftare än jag, jag har foglossning och orkar inte.
jelt skrev:Min lilla är också 9 1/2 mån :D Jag har precis köpt en Zara och en MT. Har som du säger ett större bärbehov än jag trodde :oops:
Det är mysigt och lillan älskar det. Bra att ta till om de är hängiga eller inte vill sitta i vagnen :app:
Min lilla L. är född den 7/9, så det skiljer bara en dag mellan våra ju. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av UWO
Tills det är för tungt eller barnen inte vill. :)

Mina barn skulle nog helst bäras lite varje dag allihop om de fick, men jag hinner inte. Men jag har svurit många gånger när jag inte haft med sjal eller sele för det är ju så bekvämt när barnet blir trött eller gnälligt.
Äldsta jag burit var 7åringen som inte ville gå hem själv från sin kompis. Istället för att bråka... så smidigt!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?