Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
Hannah du vet hur stor jag är och jag får inte till ett dubbelt omslut på magen med en 4,2. Den hade jag bara till ryggen.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Hannah83 skrev:Ok, vad innebär det här? :hmm:

The ends are in
a paralellogram like Didymos wraps...
Att ändarna är som ett parallellogram :wink: /---/ ser den ut, som didysarna.

Och om du bestämmer dig för att köpa sjalen och sedan inser att den är för kort, så är det nog inte så svårt att sälja den igen skulle jag tro :wink:
Användarens profilbild
Av Hannah83
anna m skrev:Hannah du vet hur stor jag är och jag får inte till ett dubbelt omslut på magen med en 4,2. Den hade jag bara till ryggen.

Nej jag tänkte på omslutet ryggkryss. Men en ryggsäck går nog väl? eller enkelt ryggkryss? Vilka kunde du med den?
Av anna m
Hannah83 skrev:
anna m skrev:Hannah du vet hur stor jag är och jag får inte till ett dubbelt omslut på magen med en 4,2. Den hade jag bara till ryggen.

Nej jag tänkte på omslutet ryggkryss. Men en ryggsäck går nog väl? eller enkelt ryggkryss? Vilka kunde du med den?
Jag har bara testat tibetansk ryggsäck.
Användarens profilbild
Av Hannah83
anna m skrev:
Hannah83 skrev:

Aha. Ja, jag lär väl märka det snart iaf! :loving:
Av anna m
Hannah83 skrev:
anna m skrev:
Hannah83 skrev:

Guuud vad sugen jag blev på lakrits nu då :shock: jag går på cambridge ren kur... :svimmar:

(apropå sjalens namn alltså)
Användarens profilbild
Av Hannah83
anna m skrev:
Hannah83 skrev:
anna m skrev:
Hannah83 skrev:

Guuud vad sugen jag blev på lakrits nu då :shock: jag går på cambridge ren kur... :svimmar:

(apropå sjalens namn alltså)

:fnissa: Du är duktig! Jag väntar tills efter op med att vara duktig, törs inte svälta mig innan... :hide:
Av eamane
Hannah83 skrev:
eamane skrev:Hanna: Det är väl inte så stor skillnad på dej och mej eller har jag fel? Med min nya 4,2-didy knyter jag ryggsäck, höftkryss och baskryss. Tror även jag avsluta ryggsäcken tibetanskt om jag vill. Om du vill kan du få prova?
:vågen: Go du e! Om jag inte hunnit köpt den innan vi ses. :lol: Men du kan inte gör omslutet x? :hmm:
Nej inga omslutna knytningar :) Men såg att du redan klickat på köp nu så :wink:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?