Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ezder
thanisa skrev:
Ezder skrev:
thanisa skrev: Bild
Vad är det här för sjal?? Färgad Wellen? Vilken, och färgad med vad? Snyggt iaf!
Det är en wellen violett storlek 7 som fått genomgå ett gult färgbad. Det var bettan som har funnits här på sjalbarn som färgade den. Det var med herdins färger så det borde ha varit deras solgula.
Tack tack, då vet jag! :) Intressant idé... Gult på lila...
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag har burit i sjal på magen och manduca/mt på ryggen. Sen har Panakeia här på forumet sytt en special-hybrid-mt till mig och den har jag burit båda i... Det är en rejäl mt-hybrid med långa och breda axelband. Då har storebror suttit bak i mtn och lillasyster i krysset på magen. Tyvärr har jag bara riktigt kassa bilder på det, ska se om jag kan hitta en där det syns. Då får man problemet att man måste ta ner båda samtidigt, men jag bar mest till öf och liknande. Det är ju ganska stor åldersskillnad på mina barn, men vi har 45min promenad till öf...

Edit:Hittade en suddig bild tagen med min mobilkamera (maken raderade fel hårddisk häromdagen :whut: )
Bild
Av Hilda
Oj, vad sugen jag blev på att prova att bära båda nu. Har en son på 22 mån som just börjat bäras i sjal, men eftersom lillsyrran på 2 mån alltid sitter på magen, så har jag liksom trott att det är fullt! Men inser ju nu att så inte är fallet. Jag har en trikåsjal till lillan och kanske då kan använda nyköpta meitaien till att knyta upp brorsan på ryggen...
Vilken ögonöppnare :)
Av FrokenG
Jag tassar också och funderar på att melkaj på magen med lillan och stora på rygg i sele med stora borde va lättast va? Samtidigt så funderar jag på säkerheten? Men det kan ju va bra om storebror går i protest och vagn saknas :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?