Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Det finns 8:or också, men de är inte så vanliga. 5,7 tror jag att de är :hmm:
Användarens profilbild
Av katha
anna m skrev:Bild
:siishah: :love:
Vad är det där för läckert?
Jag hittade en sida tidigare idag som verkligen visade bärbilder, ska titta efter den imorrn.
Användarens profilbild
Av katha
Dorislina skrev:
katha skrev:
anna m skrev:Gör en köpestråd istället så kanske du får in mer förslag. Mina är inte till salu. Ska ha dem kvar för alltid ;)
Nino är jättemjuk, wellen kräver en del jobb när de är nya, indio är väldigt olika beroende på material... ullen kände du på hos mig tror jag och den är såååå mjuk. edenbaby har väl didysarna tror jag... Annars kan du köpa direkt från Tyskland eller om du ska ha begagnad ebay, thebabywearer.com eller här förstås. sjalar.nu har väl också begagnatmarknad... tror jag.
Var inne på babywearer men där är det för rörigt så där blir det inget från...
Jag kan tänka mig beställa från tyskland. Vad står euron i nu? Kan man gånga med 10 tro?... :hmm: Sen frakten på ca 160 kr eller? Då skulle en ny 5,2:a strl 7 gå på ca 1100... Jag går och sneglar på en indio scilla... Om jag beställer ny vill jag ha en med lite "glans" i, guldigt eller vad man ska kalla det..
De med guld i är ju fint.. men hur många finns det med det i?
Jag har provat wellen (aqua), det var inget för mig!
nino tilltalar mig inte utseendemässigt eftersom det är , ja, ni vet, snoppsjalen.. :roll: :lol: utan det skulle den vara perfa! :tumup: (guld/violet).
Jag har förstått att bomull är väl vanligast och billigast, jag kräver inte så mycket men ull kanske roligt att ha.. finns alla indios i ull?
Lär mig allt om indios och ninos! Ös på, ut med all er kunskap! :vågen:
På Didymos finns det ju en Indio primula som är med guld i. Fast det kanske är fel färg om du vill ha mer åt det lila-rosa hållet? Jag gissar på att denna glänser när man har den på. Ska se om jag hittar någon livebild också.

Edit: Nu såg jag att den längsta var stl 5, iaf hos Didymos. Men någon annan åf kanske har den.

lånad bild

Bild
Det behöver absolut inte vara rosa lila bara inte att sjalen är blå..
Är det nån här som tittat på en med guld i?
Hur upplever ni det att beställa från utlandet? Blir det billigare?
Kanske nån som vill medbeställa?
Av eamane
katha skrev:
anna m skrev:Bild
:siishah: :love:
Vad är det där för läckert?
Jag hittade en sida tidigare idag som verkligen visade bärbilder, ska titta efter den imorrn.
Detta är väl den nyare som heter nått med kopfer, koppar, eller så? Jag och stavning på tyska :roll:
Användarens profilbild
Av katha
anna m skrev:Jag köpte en alldeles ny wellen i storlek 7 och efter en tvätt var den mer av en 6:a - apropå krympning. Den blev 4,8 när man strykit den.
Jag har hört det där förut i nån tråd. Det är det jag är rädd för.. Jag hade bestämt mig för en 6;a, då kanske jag skulle ta en 7;a... Och då finns det säkert inte..
Användarens profilbild
Av katha
Dorislina skrev:
diddeldi skrev:
katha skrev:
diddeldi skrev:euron kostar nästan elva kronor.

angående krympande så krymper de i första tvätten, oftast till lite kortare än angiven längd, men sen drar de ut sig igen till angiven längd vid första användningarna. man brukar inte få så mycket "extralängd" på didysar så är det på gränsen mellan storlekar så ta den större.
Har du nåt bra pris på didy åt mig? :wink:
Har du inne scilla?
nej vi har inga scilla inne tyvärr. men har du tittat på wellen sinfonie? det är ungefär samma färger, den är jättefin.
Sinfonien är ju så läcker. Jag köpte nyss en Scilla ifrån Didymos och hade jag inte köpt den hade jag köpt Sinfonien. :loving:
Men du skulle inte kunna ta några bärbilder i det vackra vädret så jag/vi kan få se på läckerbiten scilla och fresta mig lite till?
Användarens profilbild
Av katha
Dorislina skrev:
katha skrev:
Dorislina skrev:
diddeldi skrev:
katha skrev:
diddeldi skrev:euron kostar nästan elva kronor.

angående krympande så krymper de i första tvätten, oftast till lite kortare än angiven längd, men sen drar de ut sig igen till angiven längd vid första användningarna. man brukar inte få så mycket "extralängd" på didysar så är det på gränsen mellan storlekar så ta den större.
Har du nåt bra pris på didy åt mig? :wink:
Har du inne scilla?
nej vi har inga scilla inne tyvärr. men har du tittat på wellen sinfonie? det är ungefär samma färger, den är jättefin.
Sinfonien är ju så läcker. Jag köpte nyss en Scilla ifrån Didymos och hade jag inte köpt den hade jag köpt Sinfonien. :loving:
Men du skulle inte kunna ta några bärbilder i det vackra vädret så jag/vi kan få se på läckerbiten scilla och fresta mig lite till?
Jodå, det kan jag ordna så fort den anländer. 8) Tryckte på köp i morse jue! :lol: Är du medlem på http://www.thebabywearer.com så gå in i forumet och sök på scilla så kommer det upp några trådar med riktigt läckra bilder i (bland annat en karl i sjalhängmatta av scilla 8) :lol: ).
Vart köpte du från och hur mycket kostade allt som allt? Sjal, frakt m.m.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Dorislina skrev:
Jodå, det kan jag ordna så fort den anländer. 8) Tryckte på köp i morse jue! :lol: Är du medlem på http://www.thebabywearer.com så gå in i forumet och sök på scilla så kommer det upp några trådar med riktigt läckra bilder i (bland annat en karl i sjalhängmatta av scilla 8) :lol: ).
Vi lever i en tidesålder full av dekadens :hellu:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?