Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Jag har ingen aning. Men trådar som denna är pefekta för sådana som mig som just nu inte kan göra något annat än sitta framför datorn. Spänningen är olidlig. :hellu: :Hahaa: Kom igen, ge oss fler ledtrådar!! Jag tror sjalen kommer från Disavi, är det så?
Användarens profilbild
Av Jemmah
Alltså jag känner ju inte Dorotea alls, men har svårt att tänka mig att det skulle vara något alltför vitt eller rosa eller opraktiskt lyxigt eller onödigt svindyrt. Jag kan ju ha fått helt fel uppfattning. Men har i bakhuvudet att en av favoriterna varit en Hoppe Montreal och att du aldrig haft en rosa sjal tidigare. En sån där tretusenkronorssjal byter man väl heller inte till sig så lätt?

:D

Amatörtänkarlogik på hög nivå...

En annan kändissjal (men också rosa) är den färgade/avfärgade som inte går att fota :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ullegulle78 skrev:hmmmm... ingen aning.
Men nu blev jag nyfiken! :whut:
:iagree: :hmm:
Användarens profilbild
Av Sarai
Dorotea skrev: Det är ingen jättedyr sjal. ;) Jag bytte den mot en wellen silver, som jag tidigare bytt till mig från Sarai :hello: och som hon fortfarande har i sin avatar :D
Ja, jag ska byta avatar någongång. Snart. :)

:hmm: Om färgutbudet är komplett, vad kan du då behöva?
Användarens profilbild
Av thanisa
Spännande! Är det en annan didymos? Kanske tom wellen?
Av eamane
Dorotea skrev:
eamane skrev:En Zara?
PLING! Ett poäng. :D

Men vilken? :bryn:
Nån av de gröna? Vet att du har blått, brunt och lite åt lila med Inkan och saknar nått rött så då är väl grönt kvar att gissa på :)
Av eamane
Dorotea skrev:
eamane skrev:
Dorotea skrev:

Nån av de gröna? Vet att du har blått, brunt och lite åt lila med Inkan och saknar nått rött så då är väl grönt kvar att gissa på :)
Ett poäng till - en grön. 8) Men inte vilken som helst. ;)
Forest, Fresh, Lemongrass och Moss är väl de som är gröna, eller har du fått tag i nån hemfärgad? :wink:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Känner inte till någon hemmafärgad grön Zara men är nyfiken på att se den :-)

Min tanke när jag började läsa tråden var "hoppas en grön" för ni skulle passa i det OTROLIGT bra tror jag.
Av eamane
Dorotea skrev:
eamane skrev:
Dorotea skrev:
eamane skrev:
Dorotea skrev:

Ett poäng till - en grön. 8) Men inte vilken som helst. ;)
Forest, Fresh, Lemongrass och Moss är väl de som är gröna, eller har du fått tag i nån hemfärgad? :wink:
8) Snart är nog den här gissatråden slut. :P Tre poäng till eamane...
Jamen då får du väl ändå ta och visa bild snart nu då? :wink:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?