Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av johanna
Nu undrar jag allra mest vem som köper en ny-bebis-present för femtusen spänn...eller åtminstone varför mänskan köpte en SELE för femtusen spänn och inte...typ en halv barnvagn eller så.

Och det måste väl finnas fler dumskallar som har köpt Gucci-selar än en? :lol: Jag tycker jag har sett såna på Tradera flera gånger.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Sagas mamma skrev::hide: Jag förstår inte rigtigt. Vad är det som ni reagerar mest på? Har jag missat något? Den ser väl varken ut att vara värre eller bättre än en BB-sele?
Priset?! :hide:
Av tumbler
Jemmah skrev:
Sagas mamma skrev::hide: Jag förstår inte rigtigt. Vad är det som ni reagerar mest på? Har jag missat något? Den ser väl varken ut att vara värre eller bättre än en BB-sele?

:hmm: När jag vet hur mycket många här använder på sjalar kan det väl inte vara det? Den står till 999 kr utropspris, köp nu 2499. *fattar inte :oops: *

Tillägg; är det nypriset som förvåner?
Av Hell Cat
Den är ful tycker jag... och texten är hemskt rolig, men det är jag det. Och så kan man slå till på Köp Nu och få den för 2499 kr! :tumup:
Av tumbler
JennyB73 skrev:
Den är ful tycker jag... och texten är hemskt rolig, men det är jag det. Och så kan man slå till på Köp Nu och få den för 2499 kr! :tumup:
:lol: Jag tycker också den är fruktansvärd ful och dyr och skulle aldrig fundera på att köpa den, men så har jag det med en hel del - framför allt rutiga saker.
Användarens profilbild
Av emelie
corona skrev:
emelie skrev:
Jemmah skrev:Men hörrni, om den är inköpt till en nyfödd våren -07 och bebisen nu till ägarens besvikelse växt ur den nu, tror ni att den går att bära i tills barnet är 1,5 år eller så, 2 år rentav? :fnissa:
Ja, det tror jag. Sittytan ser bred och bekväm ut för en 2åring. Slå till! :tumsup: :whut: :Hahaa:

Britney Spears hade en sån. Det ska finnas paparazzibilder på henne när hon bär sin son i den. *aj*
Sittyta hit och sittyta dit :roll:

Vem orkar tänka på sånt?? Det är ju Gucci för tusan... och en likadan sele som Brittan haft :iihhh: :respekttilldig:

:wink:
Gwen
Bild
Brittan
Bild
Det var visst inte så bekvämt ändå...
Användarens profilbild
Av emelie
Sagas mamma skrev:
Jemmah skrev:

:hmm: När jag vet hur mycket många här använder på sjalar kan det väl inte vara det? Den står till 999 kr utropspris, köp nu 2499. *fattar inte :oops: *

Tillägg; är det nypriset som förvåner?
Jag tycker den är bra mkt värre än en BB faktiskt. Förutom att den är ful.
Titta på axelremmarna, smala smala. Sittytan är typ som BB men jag ycker den ser ännu mindre ut faktist. Kanske är mönstret som gör det.
och sen priset. Det är så hutlöst så det är roligt. Priset per gång den används blir ju bra mkt högre än den dyraste sjal, iom att användningstiden blir så pass kort innan läderremmarna skär sönder axlarna när man bär.

Sen är hela grejen med en guccisele rätt så skojig också. Fats jag vet inte varför jag tycker det. Jag bara gör det. :lol:
Användarens profilbild
Av emelie
Yo Mama skrev:Men det är ju någon som bjuder på den asdyra selen :fattar inget: :whut:
:siishah:

jag får inte tycka nåt här egentligen för mina barn har haft nappflaska från burberry och det är nästan i samma liga.
Den gick sambon och glömde i lekparken. :shock: :roll:
Användarens profilbild
Av ellla
ja, eftersom man tydligen måste byta vagn varje säsong, tycker jag inte att den är så superspecciell. Kan man lägga över tiotusen på vagn PER ÅR kan man ju lägga ett par tusen på att ha en modesele. Tydligen.

Vi har tydligen olika prioriteringar i livet. :tumup:
Av sjaltokan
emelie skrev: Jag tycker den är bra mkt värre än en BB faktiskt. Förutom att den är ful.
Titta på axelremmarna, smala smala. Sittytan är typ som BB men jag ycker den ser ännu mindre ut faktist. Kanske är mönstret som gör det.
och sen priset. Det är så hutlöst så det är roligt. Priset per gång den används blir ju bra mkt högre än den dyraste sjal, iom att användningstiden blir så pass kort innan läderremmarna skär sönder axlarna när man bär.

Sen är hela grejen med en guccisele rätt så skojig också. Fats jag vet inte varför jag tycker det. Jag bara gör det. :lol:
kanske någon som köper den för att bära sin lilla (vad de nu heter som är så populära) hund i... Den blir ju liksom inte större.. :lol:
Av corona
SÅLD!! För 2325:-
Vi gratulerar vinnaren till detta kap. En sprillans nästan-ny Gucci-sele för ett sådant lågt pris :whut:
Stort grattis!

*ironisk*
Av Hell Cat
corona skrev:SÅLD!! För 2325:-
Vi gratulerar vinnaren till detta kap. En sprillans nästan-ny Gucci-sele för ett sådant lågt pris :whut:
Stort grattis!

*ironisk*
:shock: :siishah:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?