Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Droppen skrev:äh okejrå :) det är en limited edition som tydligen är helt slutsåld nu.
Vad roligt med en sjal! Jag hoppas att det är en toscana för de var så fina att hade jag bärt mer hade jag gärna haft en sådan.
Droppen skrev:
JinxLinda skrev:vad har du fått från didymos?
en sjal 8) :Hahaa:
Jag som trodde det var byxor du hade beställt.http://www.didymos.de/shop-php/bilder/g ... hkatja.jpg :wink:

EDIT: För att Droppen ska slippa bli illamående när hon kollar i tråden så gör jag bilden till en länk istället.
Senast redigerad av thanisa den tor mar 12, 2009 12:19, redigerad totalt 1 gånger.
thanisa skrev:
Droppen skrev:
JinxLinda skrev:vad har du fått från didymos?
en sjal 8) :Hahaa:
Jag som trodde det var byxor du hade beställt. Bild :wink:
alltså jag mådde riktigt illa innan men nu... :sick:
Droppen skrev: alltså jag mådde riktigt illa innan men nu... :sick:
Förlåt, då kanske jag inte ska visa att man kan få badrockar, jackor, mössor mm som matchar sina sjalar. Men dessa byxor tror jag nog tar priset även om katja är fin som sjal så blir dessa inte alls trevliga.
thanisa skrev:
Droppen skrev: alltså jag mådde riktigt illa innan men nu... :sick:
Förlåt, då kanske jag inte ska visa att man kan få badrockar, jackor, mössor mm som matchar sina sjalar. Men dessa byxor tror jag nog tar priset även om katja är fin som sjal så blir dessa inte alls trevliga.
tack, jag klarar mig utan. :ill:
thanisa skrev:
Droppen skrev:äh okejrå :) det är en limited edition som tydligen är helt slutsåld nu.
Vad roligt med en sjal! Jag hoppas att det är en toscana för de var så fina att hade jag bärt mer hade jag gärna haft en sådan.
Inger svar än om det kan vara den bruna och blå-turkosa elipsen som såg bara så fin ut. Den är i alla fall borta från deras limited nu så den måste ha varit väldigt populär och sålt snabbt slut.
thanisa skrev:
thanisa skrev:
Inger svar än om det kan vara den bruna och blå-turkosa elipsen som såg bara så fin ut. Den är i alla fall borta från deras limited nu så den måste ha varit väldigt populär och sålt snabbt slut.
:) nej, blå-turkost är inte mina färger...
Var det den som kom för några veckor sedan och sen snabbt blev slutsåld för att dyka upp och det gick att beställa typ en dag i förra veckan? Nu ska jag bara komma på vad den heter. Såg ut lite som en jordgubb och hallon indio. Var det inte indio hibiscus den hette. :hmm:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?