Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
CarolineJ skrev:Jag vill också gärna veta lite hur de är. Hur breda är de? Svåraste blir att bestämma sig för en ER eller Jungle :hmm:
ER vill jag också ha, och en choccobanana.. :D
Fast jag köper en ER nu, och sen får man väl se i framtiden
Användarens profilbild
Av Tootz
mari_tres skrev:
Tootz skrev:
Kosmos skrev:Jag har en ER och haft en cocoa almond :loving:
Kan säga att de är riktigt mjuka och gosiga från början :tumup:
lite OT men... hur är dom; tunna, tjocka, avlastar de bra? Tycker ju att Earthy Rainbow ser underbar ut :love:
Har du kännt på en Girasol någon gång?
:roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Tootz skrev:
mari_tres skrev:
Tootz skrev:
lite OT men... hur är dom; tunna, tjocka, avlastar de bra? Tycker ju att Earthy Rainbow ser underbar ut :love:
Nähä... de är som dem iallafall :wink: :lol:

Mjuka och gosiga och lite flanelliga likssom. Har visserligen aldrig klämt på en Kati men det är samma tillverkare (girasol) så de borde kännas likadant. Hoppas jag :heart:
Användarens profilbild
Av Tootz
mari_tres skrev:
Tootz skrev:
mari_tres skrev:
Tootz skrev:
Nähä... de är som dem iallafall :wink: :lol:

Mjuka och gosiga och lite flanelliga likssom. Har visserligen aldrig klämt på en Kati men det är samma tillverkare (girasol) så de borde kännas likadant. Hoppas jag :heart:
Låter onekligen lockande... och sååå fina... :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kosmos skrev:Jag har klämt på en girasol, men jag tycker Katiwrapen är lite glesare vävd och inte så flanelig.
Tunn och smidig, men avlastar jättebra tycker jag :D Kommer funka tidigt att bära min nya bebis som är påväg :tumup:
Kanske ska ta två på en gång då :lol: Jag gillar ju Girasolen, men är Katin dessutom något tunnare (fattar jag dig rätt då?) så gör det inte mig ett dugg :tumup:
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Är det nån som har en som skulle vilja vara snäll och mäta bredden på sin? :roll: Hittar inte det på sidan nånstans. Jag tänkte ju beställa en ryggsäckssjal isf... Jag är 160 cm lång och ca 34-36 i kläder, räcker det med en 3,6 då eller måste jag ha en 4,2? :hmm:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
Kosmos skrev:Jag har klämt på en girasol, men jag tycker Katiwrapen är lite glesare vävd och inte så flanelig.
Tunn och smidig, men avlastar jättebra tycker jag :D Kommer funka tidigt att bära min nya bebis som är påväg :tumup:
Kanske ska ta två på en gång då :lol: Jag gillar ju Girasolen, men är Katin dessutom något tunnare (fattar jag dig rätt då?) så gör det inte mig ett dugg :tumup:
:shh: inte säga att du ska ta två :lol: Jag är väldigt sugen på både ER och Choccobananan :love: Men neeej, bara en sjal åt gången från varje ställe..
Användarens profilbild
Av mari_tres
Rosalinda skrev:Är lite sugen på en Jungle...om pengarna räcker.
Jag är ganska liten 157 och drar storlek 34-36. Hur lång sjal kan jag tänkas behöva då?
4,2 eller 4,6 tror jag nog... beroende på vilka knytningar och så, och om du gillar svans eller inte. Själv funderar jag mellan 4,6 eller 5,2 men jag är en aning större än dig.
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh dom är fina! :love:
Av Tiaramoll
Jag har fått för mig att Girasolerna är tunnare än Katiwrapen, att Katiwrapen är speciellt gjord för att vara lite stabilare. :hmm:
Lite i stil med att Katiwrapen är Girasol's limited edition. :hmm:

Äsch, jag vet inget konkret alls egentligen.
Lånade dock en mörklila girasol av Elina för nåt är sedan, då tyckte jag att den påminde mest om Rebozo.
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Kosmos skrev:
CarolineJ skrev:Är det nån som har en som skulle vilja vara snäll och mäta bredden på sin? :roll: Hittar inte det på sidan nånstans. Jag tänkte ju beställa en ryggsäckssjal isf... Jag är 160 cm lång och ca 34-36 i kläder, räcker det med en 3,6 då eller måste jag ha en 4,2? :hmm:
Den är 70 bred när jag drar ut den. (hänger ihopflätad, så den är lite skrynklig)
Tack så mycket :tumup:
Av Jinxan
Mari skrev:....Lånade dock en mörklila girasol av Elina för nåt är sedan, då tyckte jag att den påminde mest om Rebozo.
Fast det är enorm skillnad på Rebozo och rebozo...
Min rebozo är mycket känsligare än den sapos har.. :roll:
Av Tiaramoll
JinxLinda skrev:
Mari skrev:....Lånade dock en mörklila girasol av Elina för nåt är sedan, då tyckte jag att den påminde mest om Rebozo.
Fast det är enorm skillnad på Rebozo och rebozo...
Min rebozo är mycket känsligare än den sapos har.. :roll:
Visst är det så, skillnad på rebozo och rebozo. Syftar nog mest på en tunn rebozo utav blandmaterial.
Girasolen lånade jag nog aug/sep 2007 så den kanske inte alls liknar de nuvarande girasolerna i kvalité heller. Äsch, det är så svårt att jämföra sjalar hit och dit när man inte ens kan känna och klämma på dem.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?