Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:
thanisa skrev:
JinxLinda skrev:I cirkeln med sjalarna, vad heter den blåa som ligger närmast Purpursky'n (Om jag minns namnet rätt)?
I norkmedoos blog finns namn utskrivet på sjalarna.
http://norkmedoossjalar.blogspot.com/20 ... chive.html
Tackar!
Det var en gås,

men stork leo turkis var snyggare än jag trodde :love:
Det är den i verkligheten också :tumup:
:nono: :shh: Sånt vill jag inte höra nu.
:Hahaa: :twisted: :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Nu då vi är experter på den här färgskalan skulle jag vilja ha ett utlåtande :wink:
Två av de här sjalarna kallas för Petrol, medan Aquan likssom ska vara blå, eller? Jag tycker att de är väldigt lika varandra i färgerna... Var går gränsen mellan petrol och blått? Det är Didy alla tre dessutom.

Bild
Klicka på bilden om den inte syns.
Användarens profilbild
Av zero.sara
mari_tres skrev:Nu då vi är experter på den här färgskalan skulle jag vilja ha ett utlåtande :wink:
Två av de här sjalarna kallas för Petrol, medan Aquan likssom ska vara blå, eller? Jag tycker att de är väldigt lika varandra i färgerna... Var går gränsen mellan petrol och blått? Det är Didy alla tre dessutom.

Bild
Härlig samling :love:
Användarens profilbild
Av thanisa
mari_tres skrev:Nu då vi är experter på den här färgskalan skulle jag vilja ha ett utlåtande :wink:

Bild
Jag har ingen aning om var de drar gränsen. Tycker dessutom att aquan och lille petrol är mer lika varandra i färgen än nino petrol. Jag har ju faktiskt en didy som har två namn, aqua seide wellen kallas för både aqua seide wellen och wellen petrol på didymos sida. Här kommer en bild på wellen petrol brevid wellen aqua.

Bild
eller här där man även kan se min wellen anso som också går i blåa toner.
forest, aqua, petrol, anso, bohuslän
Bild
Användarens profilbild
Av zero.sara
thanisa skrev:

Bild
Jag har ingen aning om var de drar gränsen. Tycker dessutom att aquan och lille petrol är mer lika varandra i färgen än nino petrol. Jag har ju faktiskt en didy som har två namn, aqua seide wellen kallas för både aqua seide wellen och wellen petrol på didymos sida. Här kommer en bild på wellen petrol brevid wellen aqua.

Bild
eller här där man även kan se min wellen anso som också går i blåa toner.
forest, aqua, petrol, anso, bohuslän
Bild
thanisa :urule: :love:
Av Löv
JinxLinda skrev::dum: Varför fortsätter jag kika i den här tråden?? :notworking:
Blir inte alls sugen på massa flera sjalar nej nej
:iagree:

:duh: Skärpning, sluta frestas. :nono:

Nu skickar jag snart efter den där aquan från england...
Av Löv
mari_tres skrev:
zero.sara skrev:

:iagree: hon är min guru. :wink: Hon har likssom förstått det här med att ta sjalar på allvar! :mrgreen:

:urule: för thanisa men också för dig mari_tres!!! :urule:

Ni är bäst på det här, helt klart! :app:
Av Jinxan
lena_l skrev:
mari_tres skrev:
zero.sara skrev:

:iagree: hon är min guru. :wink: Hon har likssom förstått det här med att ta sjalar på allvar! :mrgreen:

:urule: för thanisa men också för dig mari_tres!!! :urule:

Ni är bäst på det här, helt klart! :app:
:iagree:
Av puh

Bild
thanisa & mari_tres: :rock: :respekttilldig:

Så mycket fint i världen :love: Jag skulle inte kalla ninon för petrol... Tycker att den är för mycket grön och för mycket ljus. Mer turkos, eller hav i den!
Användarens profilbild
Av mari_tres
puh skrev:
Så mycket fint i världen :love: Jag skulle inte kalla ninon för petrol... Tycker att den är för mycket grön och för mycket ljus. Mer turkos, eller hav i den!
Nej, jag tycker också att den är lite för grön och lite för ljus. Liljorna däremot är petrol! Men det är ju Didymos som har namngett den, så jag får väl rätta mig efter dem.
Av puh
mari_tres skrev:
puh skrev:
Nej, jag tycker också att den är lite för grön och lite för ljus. Liljorna däremot är petrol! Men det är ju Didymos som har namngett den, så jag får väl rätta mig efter dem.
Men, med tanke på dina inköp av Didysar - borde inte du erbjudas att bli delägare i företaget :hmm: Då kan du styra upp det där med namngivningen :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
puh skrev:
mari_tres skrev:
puh skrev:
Men, med tanke på dina inköp av Didysar - borde inte du erbjudas att bli delägare i företaget :hmm: Då kan du styra upp det där med namngivningen :Hahaa:
:Hahaa:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?