Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
thanisa skrev:
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev: :eld:
Wiii.

Du har inte lust att komma och hälsa på idag ;)
:Hahaa: Liite för långt att åka är det nog :wink:
Äh, du får väl offra dig för den goda saken skull ;) :Hahaa:
*s*
Tyst på dig nu, nu ska jag gå och stryka en sjal som jag ska posta samtidigt som jag hämtar paketet 8) Och håll tummarna för att det är det vi tror nu då, så att jag bara inte har glömt bort att jag beställt nåt annat från utlandet också :Hahaa:
Du menar att du tar dig tid att stryka en sjal innan du hämtar paketet? Du borde självklart åka och hämta paketet så fort avin kom och sedan när du visat bilder här på sjalbarn, stryka sjalen och åka iväg med den. :wink: :D
:iagree:

Vi vill se den nya sjalen, vi vill se den nya sjalen, nuuuuuuu!!! :app:
Användarens profilbild
Av mari_tres
:hopmad: posten!! :pc:

Paketet var försenat, det hade blivit strul med sorteringen så det är kvar i Ånge :roll: Imorgon skulle den finnas på utlämningsstället lovade de :|

Snacka om antiklimax, likssom....
Av Löv
JinxLinda skrev:Den nya? Det är tre stycken i paketet :D :eld:
De nya sjalarnaaaaaaa, då!!! :app: :app: :app:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och imorgon ska jag åka in och träffa en kompis och hämta mina föräldrar på flyget så jag vet inte om jag ens hinner hämta ut paketet innan paketutlämningsstället stänger :roll: kom jag på nu.
Av Jinxan
mari_tres skrev:Och imorgon ska jag åka in och träffa en kompis och hämta mina föräldrar på flyget så jag vet inte om jag ens hinner hämta ut paketet innan paketutlämningsstället stänger :roll: kom jag på nu.
Nej vad synd :(
Aja, får väl stå ut över helgen ;)
Av puh
mari_tres skrev:Och imorgon ska jag åka in och träffa en kompis och hämta mina föräldrar på flyget så jag vet inte om jag ens hinner hämta ut paketet innan paketutlämningsstället stänger :roll: kom jag på nu.
Om du lämnar avin på dörren så kan jag och S hämta ut den :D Vi kräver bara lite provsjalning i gengäld och en tjuvkik på innehållet :tumup:
Av Jinxan
puh skrev:
Om du lämnar avin på dörren så kan jag och S hämta ut den :D Vi kräver bara lite provsjalning i gengäld och en tjuvkik på innehållet :tumup:
Det lät okej i mina ögon i alla fall,
vad tycker mari_tres och thowida då?
Användarens profilbild
Av mari_tres
puh skrev:
Fast hinner jag inte hämta innan de stänger så hinner jag ju inte posta innan de stänger, så de kommer ju ändå inte att gå sjalarna innan helgen :hmm:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
puh skrev:
Fast hinner jag inte hämta innan de stänger så hinner jag ju inte posta innan de stänger, så de kommer ju ändå inte att gå sjalarna innan helgen :hmm:
sant :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
:roll: jag blir så tröööött! Ingenting som jag ska göra verkar funka nu för tiden :roll: Nu har jag hämtat paketet (3:e gången gillt...) och då är det bara två sjalar med, fast det står med tre på följesedeln, plus att jag beställde ett halsband också.

:gaah: : måste maila företaget :roll:
Av Jinxan
mari_tres skrev::roll: jag blir så tröööött! Ingenting som jag ska göra verkar funka nu för tiden :roll: Nu har jag hämtat paketet (3:e gången gillt...) och då är det bara två sjalar med, fast det står med tre på följesedeln, plus att jag beställde ett halsband också.

:gaah: : måste maila företaget :roll:
Åh nej!!!! :evil:
:gaah:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag tyckte då jag hämtade paketet att "vad tunna de måste vara om det får plats tre sjalar i den här kartongen!" för kartongen är som två didymoskartonger staplade på varandra. En didymoskartong är 5 cm, den här kartongen är 10.

Tunna verkar de vara (har bara öppnat ena påsen för att klämma lite, har inte tagit fram någon än) iallafall, och jättefina!! :love: Lite för få, bara... :roll: *suckar*
Av Jinxan
mari_tres skrev:Jag tyckte då jag hämtade paketet att "vad tunna de måste vara om det får plats tre sjalar i den här kartongen!" för kartongen är som två didymoskartonger staplade på varandra. En didymoskartong är 5 cm, den här kartongen är 10.

Tunna verkar de vara (har bara öppnat ena påsen för att klämma lite, har inte tagit fram någon än) iallafall, och jättefina!! :love: Lite för få, bara... :roll: *suckar*
Är de så fina som de verkar vara? :love:
Vilka är det som kom fram då?
:gaah: VARFÖR var de tvugna att skicka en för lite? :roll: :evil:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det är en av varje, så ni kan ju få era iallafall.

Gissa vem som kommer att kolla mailen typ var femte minut idag? :gaah:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?