Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

lena_l skrev:
mari_tres skrev:
lena_l skrev: :Hahaa:

Drömma om bärsjalar! Det händer ju aldrig mig! :oops: :floet2:
Vilken blev det för din del nu senast då? Jag tror visst att du har lyckats mörka det :wink: Vad jag minns så fanns det två färger att välja mellan... vilken blev det?
Bild kommer i annan tråd när sjalen anlänt!! 8)
Meeen! Då får jag ju gissa, ju :lol: vilket iofs inte borde bli så svårt, har för mig att det fanns en av vaje färg kvar :wink:
mari_tres skrev:
thowida skrev:
mari_tres skrev:Inga fler som har lust att outa sig? :lol:

Skulle vilja höra hur den är i verkligheten... diddeldi kanske har lust att berätta någonting? Antar att hon iallafall har klämmt på en...
Jag tycker det är fantastiskt att hon lyckas sälja alla och inte behålla någon själv.. :shock:
Är du säker på att hon inte gör det då? :wink: Fast köper man in dem enkomt för att sälja dem vidare så är det ju en annan sak än om man köper hem den för att bära sitt eget barn i dem, då blir de ju genast lite speciella :heart:
nu när alla är sålda så börjar jag nästan ångra mig :purskis:

ärligt talat så är siden-cashmir-ellipsen den ljuvligaste sjal jag nånsin känt på. den är värd sitt pris och mer därtill. den går inte att jämföra med någon annan.
diddeldi skrev:
mari_tres skrev:
thowida skrev:

Skulle vilja höra hur den är i verkligheten... diddeldi kanske har lust att berätta någonting? Antar att hon iallafall har klämmt på en...
Jag tycker det är fantastiskt att hon lyckas sälja alla och inte behålla någon själv.. :shock:
Är du säker på att hon inte gör det då? :wink: Fast köper man in dem enkomt för att sälja dem vidare så är det ju en annan sak än om man köper hem den för att bära sitt eget barn i dem, då blir de ju genast lite speciella :heart:

ärligt talat så är siden-cashmir-ellipsen den ljuvligaste sjal jag nånsin känt på. den är värd sitt pris och mer därtill. den går inte att jämföra med någon annan.
:roll: Det där var inte vad jag ville höra! :this: :wink:

:purskis:
mari_tres skrev:
diddeldi skrev:
mari_tres skrev:
thowida skrev:

jag var faktiskt helt chockad över hur länge vi hade dem i sortimentet, jag trodde att de skulle ta slut inom en vecka. så ni hade er chans :wink:
diddeldi skrev:
mari_tres skrev:
diddeldi skrev: nu när alla är sålda så börjar jag nästan ångra mig :purskis:

jag var faktiskt helt chockad över hur länge vi hade dem i sortimentet, jag trodde att de skulle ta slut inom en vecka. så ni hade er chans :wink:
Jo jag vet... fast de är ju rätt så dyra också... när man likssom kan få tre nya sjalar till samma pris blir iallafall jag lite snål :lol: Fast hade du talat om hur ljuviliga de var innan de var slut, så vet man ju aldrig.
mari_tres skrev:
diddeldi skrev:
mari_tres skrev:
diddeldi skrev: nu när alla är sålda så börjar jag nästan ångra mig :purskis:

Jo jag vet... fast de är ju rätt så dyra också... när man likssom kan få tre nya sjalar till samma pris blir iallafall jag lite snål :lol: Fast hade du talat om hur ljuviliga de var innan de var slut, så vet man ju aldrig.
ja fast då hade du kanske inte trott på mig utan bara trott att jag ville sälja :lol:

vi får väl se om nån av köparna avslöjar sig och visar fina bilder :wink:
diddeldi skrev: ja fast då hade du kanske inte trott på mig utan bara trott att jag ville sälja :lol:

Som sagt, man vet ju aldrig :lol:

Ja, det finns ju vissa som är mer misstänkta än andra, om jag säger så... :wink: och jag hoppas att iaf någon av köparna väljer att outa sig!
Av Löv
mari_tres skrev:
diddeldi skrev: ja fast då hade du kanske inte trott på mig utan bara trott att jag ville sälja :lol:

Ja, det finns ju vissa som är mer misstänkta än andra, om jag säger så... :wink: och jag hoppas att iaf någon av köparna väljer att outa sig!
Ja, jag förstår inte varför man vill hålla det hemligt. :hmm: En sådan fin sjal förtjänas att visas upp för hela världen. Nåja, hela sjalbarn.. :confettismiley:
lena_l skrev:
mari_tres skrev:

Ja, jag förstår inte varför man vill hålla det hemligt. :hmm: En sådan fin sjal förtjänas att visas upp för hela världen. Nåja, hela sjalbarn.. :confettismiley:
:iagree:
anna m skrev:Åååååh, då blir det ingen bild alltså :(
Inte av mig iallafall... men man kanske kan lobba lite så att de som köpte från edenbaby vill komma ut ur sjalgarderoben :D
Användarens profilbild
Av Tiz
thowida skrev:
Bissa skrev:ah, det var den där jag klappade lite på strax före lucia :mitvit:

Va?? Vart?? hos vem?? hur?? Berätta!! :shock:
Hemma hos Diddeldi tror jag.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?