Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
Vacker men just inget som väckte ha-begäret :) Däremot indiosarna lite värre :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Scilla skrev:Nä den var inte i min smak alls.. *pustar ut*
Inte min heller. Vilken tur.
Användarens profilbild
Av bani
Hur kan man inte tycka att det där är vackert??? :love:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thanisa skrev:Om man skulle ha en, vilken storlek ska man då ta? :roll:
En sexa eller en sjua, för då kan jag köpa den av dig då du lessnar på den :wink:
Användarens profilbild
Av Buscilla
thanisa skrev:
Bild
Jösses :love:! Den var fin. Trodde jag var lite färdig med sjalköp. Använder endast min oslagbara Sino (varje dag). Har ett helt gäng sjalar i en dammig låda på garderoben och jag är inte ens sugen på att knyta dem :shock: . Men nu är det något som drar i mig igen... Hibiscus :heart:
Användarens profilbild
Av thanisa
mari_tres skrev:
thanisa skrev:Om man skulle ha en, vilken storlek ska man då ta? :roll:
En sexa eller en sjua, för då kan jag köpa den av dig då du lessnar på den :wink:
Ja frågan är om man ska ha en sexa eller sjua. :hmm: Eller ska man vänta på en annan sidensjal. :hmm:
Bild
Användarens profilbild
Av AnKa
Buscilla skrev:
thanisa skrev:
Bild
Jösses :love:! Den var fin. Trodde jag var lite färdig med sjalköp. Använder endast min oslagbara Sino (varje dag). Har ett helt gäng sjalar i en dammig låda på garderoben och jag är inte ens sugen på att knyta dem :shock: . Men nu är det något som drar i mig igen... Hibiscus :heart:
:iagree: Jag trodde (i min enfald) att jag möjligen behövde en MT till men att det inte skulle bli aktuellt med fler långsjalar. Men så såg jag denna :loving: :loving: Jissses en Hibiscus *suckar* :heart:
Av Elisa
Voj, voj, voj och jag dånar åtminstone :love:

Hit med en bebis som jag kan sno in bland fåglarna :wink:

Hur är det med priset egentligen? En scarf kunde jag tänka mig, eller använda sjalen som väggprydnad
Användarens profilbild
Av thanisa
Elisa skrev:Voj, voj, voj och jag dånar åtminstone :love:

Hit med en bebis som jag kan sno in bland fåglarna :wink:

Hur är det med priset egentligen? En scarf kunde jag tänka mig, eller använda sjalen som väggprydnad
På didymossida är de slut. På danska sneglehuset finns de kvar och en sexa kostar 1400 dkr.
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Hibiscus var visst slut men den här var ju inte helt fel heller...
Bild

Jag undrar om det är en sån jag borde ha :hmm:
Användarens profilbild
Av Buscilla
PrettyUgly skrev:Hibiscus var visst slut men den här var ju inte helt fel heller...
Bild

Jag undrar om det är en sån jag borde ha :hmm:
Oj! En skönhet till :love:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?