- sön feb 08, 2009 00:38
Man har ju råd med en halsduk i alla fall 

4 goingar. 05. 08. 11. 11.
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Scilla skrev:Nä den var inte i min smak alls.. *pustar ut*Inte min heller. Vilken tur.
bani skrev:Hur kan man inte tycka att det där är vackert???Det undrar jag med.
thanisa skrev:Om man skulle ha en, vilken storlek ska man då ta?En sexa eller en sjua, för då kan jag köpa den av dig då du lessnar på den
thanisa skrev:Jösses
![]()
mari_tres skrev:Ja frågan är om man ska ha en sexa eller sjua.thanisa skrev:Om man skulle ha en, vilken storlek ska man då ta?En sexa eller en sjua, för då kan jag köpa den av dig då du lessnar på den
Buscilla skrev:thanisa skrev:Jösses
![]()
! Den var fin. Trodde jag var lite färdig med sjalköp. Använder endast min oslagbara Sino (varje dag). Har ett helt gäng sjalar i en dammig låda på garderoben och jag är inte ens sugen på att knyta dem
. Men nu är det något som drar i mig igen... Hibiscus
Elisa skrev:Voj, voj, voj och jag dånar åtminstonePå didymossida är de slut. På danska sneglehuset finns de kvar och en sexa kostar 1400 dkr.![]()
Hit med en bebis som jag kan sno in bland fåglarna
Hur är det med priset egentligen? En scarf kunde jag tänka mig, eller använda sjalen som väggprydnad
PrettyUgly skrev:Hibiscus var visst slut men den här var ju inte helt fel heller...Oj! En skönhet till
Jag undrar om det är en sån jag borde ha
PrettyUgly skrev:Hibiscus var visst slut men den här var ju inte helt fel heller...Idag såg jag att hibiscusen återigen fanns på didymos sida. http://www.didymos.de/shop-php/tuecher/ ... mwolle.php Tänkte ifall någon är intresserad utav den.
Jag undrar om det är en sån jag borde ha
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?